1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 voor 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ivos, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivos

    Ivos Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst wou ik halo 2 spelen op mijn xbox 360. Dat kon niet meteen want ik moest die mappacks downloaden (3stuks volgens mij) Nu heb ik dat gedaan en hij doet het nog steeds niet!!!

    Weet iemand hoe dit kan?
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon offline spelen bedoel je? Zo ja dan kan het liggen aan het feit dat je eerst een update moet downloaden om oude xbox spellen te spelen. Online kan ik je niet mee helpen...
     
  3. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol^^ heb je een 360 en ga je halo2 spelen?XD
    Maar goed..Probeer eens je halo 2 weg te gooien van je hardeschijf en probeer het nog eens,,hij zou t moeten doen ook zonder de map packs,, doet ie bij mij ook!XD:)
     
  4. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kunt niet op Xbox Live zonder die mappacks volgens mij..? Ik moest ze iig downloaden voordat ik op Live kon. Nadat ik ze gedownload had lukte het gewoon.
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    klopt je moet ze alle 11 downloaden, anders kun je niet matchmake
     
  6. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een 360 maar speel ook nog steeds Halo 2. Ik zou niet weten wat daar zo raar aan is.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  7. Ivos

    Ivos Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player gaat wel iig. Maar ik wil online\o/

    Zou eens proberen hem van mijn HD te wissen....._0/
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Halo Multiplayer is gewoon nog steeds vet. Vooral matchmaking. Ik snap niet dat het niet in bijvoorbeeld Gears Of War zit :mad:
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Matchmaking werkt inderdaad erg goed bij halo, bij saints row heb je het bijvoorbeeld ook maar daar wordt de verbinding aardig lang verbroken tussen de party waardoor je dus alleen d.m.v een private met elkaar kan praten wat erg irritant is. Ik vind ook dat meer spellen hiervan gebruiken moeten maken, ranked match is ook niet alles omdat je alleen in je ééntje kan joinen...
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Inderdaad, in halo kan je lekker met een groepje tegen andere mensen spelen. Dat is juist leuk. Met je "vrienden" tegen Amerikanen spelen en dergelijke. In GOW moet je steeds opnieuws gezamelijke rooms zoeken. Stom gezeik. Juist het kletsen terwijl je op een game wacht is leuk. Het sociale element moet meer benadrukt worden.
     
  11. xbox360livespeler

    xbox360livespeler Just a game

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is veel beter gedaan dan bij gow
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina