Nou, de kogel is door de kerk. Morgen komt mijn xbox 360 core (voor een mooi prijsje op de kop getikt op speurders ) Nu las ik dat de premium een beter kabel heeft dan de core. Nu vroeg ik me af of het zinvol is een advanced scartkabel te kopen voor mijn core. Ik gebruik een 80 cm breedbeeld van sony (100Hrtz) Owja en ik had nog een vraag. Is het idd waar dat als je een hd hebt de games sneller laden dan wanneer je een memorycard gebruikt ? Ik hoop dat de xbox 360 gaat bevallen. Ik wilde eigenlijk een wii maar dat wachten duurt me te lang. Ik hoop dat de 360 mijn vertrouwde gamecube kan vervangen
wii duurt nog maar 4 dagen dus dat is toch niet lang wachten nog? maar veel plezier alvast met je 360
Advanced Scartkabel heeft de beste kwaliteit, duidelijk (mits je geen HD tv hebt, zoals je dus al aangaf) Games laden niet sneller met HD, sorry
een xbox 360 als vervanger voor een gamecube, dat is appels met peren vervangen Een xbox is voor een oudere groep gamers bedoelt en je zult op deze console veel shooters, racegames en sportgames zien. Degamcube betreft is voor de jongere gamer onder ons, hierbij zie je veel spellen zoals Mario, Zelda, Harvest Moon enz. Gamecube= blije kleurtjes, simpele spelletjes, fantasie. Xbox360= Graphics, grauwe kleuren, realistischer. maar goed je zult zowieso veel plezier ermee hebben