Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiggel

    Tiggel Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week een update gehad en sindsdien is Call of Duty 3 geen 1 keer meer vast gelopen. Mijn probleem met de vastlopers is dus opgelost. Nou nog hopen dat ze snel de verbinding met de rankend matches wat verbeteren.
     
  2. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    MERDE ! Ik dus CoD3 gehaalt en heb hetzelfde probleem als een aantal hier op het forum.

    Bij chapter 2, The Island crasht ie na ongeveer 5 tot 10 min spelen. Het beeld freezed en ik kan niets meer doen :mad:. Ben daarnet met me HDD en CoD3 naar me neefje gegaan en heb het daar getest, maar daar doet ie het wel. Ik was dus al bang voor een hardware fout in me xbox zelf, maar nu ik lees dat meerdere mensen hier van last hebben (zelfs op het zelfde punt), ga ik hier toch minder snel vanuit.

    Echt balen want wil de singleplayer graag spelen. Heeft iemand hier al een oplossing gevonden voor dit probleem?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    [​IMG]
    Captain
    Received 2000 total points in ranked matches. (Multiplayer) 40 GP
     
  4. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal nog steeds van die Ranked matches waarom duurt dat zo lanGGGGG, ik heb er nog niet een kunnen spelen omdat ik 15 min heb gewacht en weer niks!......waar ligt dat aan?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als ik langer dan een minuut moet wachten dan ga ik uit de lobby, en begin ik opnieuw. Soms moet ik dit wel een keer of 5 doen, maar meestal gaat het best goed.
     
  6. Tiggel

    Tiggel Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 5 dagen geen last meer gehad van vastlopers, maar nu is het weer begonnen. Geen idee waar het aan ligt ik heb het namelijk ook gehad met Battlefield. PES 6 heeft nergens last van. Ik vraag me dus af of het aan me xbox ligt of aan de spellen. Bij Battlefield heb ik namelijk hiervoor nooit ergens last van gehad. Het lijkt dus in de xbox te zitten.
    Misschien moet ik daar maar eens mee terug dan!!!
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Klinkt bekend, ik heb hetzelfde gehad en binnen een week was ie stuk.
    Eerst begon het met 1 game (Top Spin2), daarna met Prey en toen liep ie helemaal vast toen ik een dvd wilde kijken. Ik zou maar even M$ bellen!!

    Edit:
    Al bekend wanneer de befaamde update komt die het online probleem oplost?
    Tot die tijd heb ik niets aan CoD3 want player matches gaan vervelen
     
  8. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    online

    Beste mensen,

    ik heb dit spel net gekocht en probeer nu online te spelen, maar dan kom ik in de lobby en zie ik vele games online met nog beschikbare plaatsen. Als ik wil joinen dat zegt ie dat het spel niet bestaat (ook na refresh) en kan ik alleen games spelen waar 1 a 2 spelers in zitten...???

    Nog meer mensen hier last van?
     
  9. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    online

    Beste mensen,

    ik heb dit spel net gekocht en probeer nu online te spelen, maar dan kom ik in de lobby en zie ik vele games online met nog beschikbare plaatsen. Als ik wil joinen dat zegt ie dat het spel niet bestaat (ook na refresh) en kan ik alleen games spelen waar 1 a 2 spelers in zitten...???

    Nog meer mensen hier last van?
     
  10. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren 4 ranked matches achter elkaar gespeeld... als ik binnen 4 a 5 minuten niks heb ga ik terug naar het hoofdmenu en begin opnieuw... :) Succes! Eén tip, zodra de kamer gevuld is en je denkt dit type vind ik niks, blijf hangen en ga pas in de game eruit, want zodra de game aan het voorbereiden is en iemand gaat eruit, plotseling iedereen eruit knalt. En dan begin je weer helemaal van voor af aan. :{
     
  11. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwha, meerdere mensen hebben last van het crashen van CoD3. Dus misschien ligt het toch niet aan je xbox nog. Ik heb er ook last van, maar alleen bij cod. Kan geen 10 min spelen en hij crasht. Misschien even de patch afwachten en als het dan nog is, dan toch maar met ms bellen.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kijk 's of je NAT op Open staat. Als ie daar niet opstaat moet je ervoor zorgen dat ie op Open komt (dmv poorten openen). Dit scheelt namelijk heel veel! :)

    *je zult bij andere games geen problemen hebben met joinen, maar CoD3 verlangt dat je NAT Open is!
     
  13. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt waardeloos geregeld op live. Je word er binnen no-time uitgekicked of hij komt met de melding dat de host niet bestaat.

    Echt om gek van te worden.
     
  14. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er al mensen met de achievement "General"??

    Ik ben nog niet eens Lieutenant... :) maar ik kom er wel...
     
  15. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    nee was dat maar waar, ik heb eigenlijk nog geen één keer een ranked match gespeeld.. laadtijden daarvan zijn erg lang en wil gewoon lekker voor de lol spelen.

    Maar het is tog leuk om wat achievements te halen dus als er nog is iets komt dat de ranked matches wat sneller gaan.. dan ben ik erbij
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    nee maar ben wel Captain :p


    en genral is nog niemand, tjeck scoreboard in cod3 hoogste is nu iets van 15.000 punten :p
     
  17. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nog maar een potje gespeeld en daar zaten een paar jongens die hadden gelezen op xbox.com dat de patch aan het eind van de week komt. Kan zo gelul zijn als ie er maar voor de kerst er is. Enigste klote aan die rankt matches dat iedereen aan de gang wil met 8 man. 4 tegen 4 vind ik echt niks aan, maar elke game komen mensen zo langzaam binnen dat iedereen ziek word van het wachten schiet niet op. Heb toch al zo'n 80 rankt matches gespeeld, maar sinds ik captain ben kom ik geen game meer in?
     
  18. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand een vergelijking maken met COD3 online en GoW online? Heb nu Gow al, maar wil graag weten wat leuker is online. Misschien haal ik COD3 er dan ook nog bij
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    COD3 is veel sneller en hextischer dan GOW, dit komt omdat je vaak met meer man in een server zit (max 24) en je kunt spawnen als je dood bent (je kunt dan ook meteen een ander karakter kiezen, als er bijvoorbeeld veel tanks in de map zitten neem je een soldaat met een raket werper..).

    Ik heb beiden games maar speel ze op het moment nog te weinig online maar heb met beiden veel plezier. Voor de afwisseling is het aan te raden COD3 erbij te nemen maar misschien vind je Rainbow 6 ook leuk (kan ik je helaas niks over vertellen....).

    Succes and game on!
     
  20. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is de beste wapenkit en hoe kan je punten krijgen waardoor je ranking omhooggaat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina