1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bestaan (nog) niet.
     
  2. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_

    maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt, als alle teams even goed zouden zijn zou er geen flikker meer aan zijn. Juist de variatie maakt het leuk. Ik kan totaal niet met Barca spelen terwijl dat toch 1 vd betere teams is.
    En als jij met je geliefde Utrecht wil spelen is dat toch jou probleem? Dan moet je maar afspraken maken met iemand die voor NAC ofzo is.
     
  3. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok wel een beetje raar zal er dan ook niet meer komen denk ik=(
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt namelijk ook geen mogelijkheid om de Option Files te transfereren naar je 360. Tenzij je zo'n speciaal tussenstuk voor je hardeschijf hebt zodat je die aan je PC kan hangen.
     
  5. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het toch oook op een usb stick zetten?
     
  6. basovich

    basovich Guest

    heb weereens te maken met een godverdomseuitdebaarmoedergeruktekutcheater!!!!!:confused:...
    iemand tips hoe ik hem kan laten leaven?
     
  7. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Bericht sturen dat je niet stopt en wacht tot de zon weer op komt.... (doe ik altijd, score 10 uit 10)
     
  8. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit helpt bij mij dus ook 99% :)
     
  9. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP!! ik ben wat dat betreft echt een nederlander maar ik krijg penalty's er maar niet in!! Heb nou online al 6 keer een penalty voor mij gekregen maar ik heb er nog niet een in gekregen!! Wat doe ik fout! Iemand tips?

    Normaal stoorde het me niet zo erg, maar nu had ik kans om in de 89e minuut de 2-2 te maken dus naaide ik mezelf ff hard!
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, dat leest ie niet.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wordt Fan van PSV... :+

    Maar wat is missen bij jou?!
    Je schiet ze daadwerkelijk NIET op goal? Of de keeper van de tegenstander duikt ze er continue uit?

    Als dat laatste het geval is, heb je gewoon pech.... :)
    Wanneer je ze gewoonweg langs, over of op de paal schiet, dan zul je wat aan je skills moeten werken.
     
  12. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Missen is echt missen!! gewoon naast of over... begrijp er nix van. Hoe kan ik aan me penalty skills werken?! Heb al geprobeerd penalty's met de vierpuntstoets te schieten... nog steeds naast!!

    Normaal scoren lukt me wel perfect...
     
  13. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3

    Probeer eens gewoon door het midden, meestal kiest de keeper toch wel een hoek. Je moet je stick ook niet helemaal de hoek in drukken, maar ongeveer halverwege.
     
  14. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wil het niet geloven maar zelfs door het midden heb ik al geprobeerd haha Heb echt een manie tegend ie penalty's... Maar ik zal er opletten dat ik het pookje niet helemaal de hoek in druk. Thnx
     
  15. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren wederom een hele zware dag gehad, ben inmiddels wel gepromoveerd naar D2.:thumbs:
    Maar er wilde echt niets lukken.
    Heb veel potjes verloren stuk of 4, en een aantal disconnects gehad waarvan 2 door een probleem met m’n netwerkkabel.:mad:
    En ook weer wat gelijkspelen tegen gasten met een lager ranking, dat staat gelijk aan verlies aangezien je punten inleverd.
    Aan het eind van de avond heb ik toch nog een en ander goed kunnen maken.
    Begon de dag met ruim 5300 punten, zakte af naar 4800. Had voor ik ging slapen uiteindelijk een reeks van 7 ongeslagen, zat weer rond de 5300 punten (500 punten terugverdiend)

    Helaas was het toen al rond de 01:00 en dus echt tijd om te gaan slapen.

    Een maat van mij maakte precies het tegenovergestelde mee, hij begon goed en belde me zelfs om te vragen wat er aan de hand was met mij.
    Ging van 4900 naar 5300 punten
    Maar aan het einde van de avond zag ik dat hij veel van z’n punten weer had ingeleverd en weer schommelde rond de 4900.:lol:

    Dat is PES, net als gokken als je verliest blijf je hoop houden en als je wint wil je door blijven spelen.*)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  16. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Adriano slechtste speler van 2006':

    Adriano is gisteren (4/12/2006) door het bekende Italiaanse radioprogramma Catersport uitgeroepen tot de slechtste speler van het kalenderjaar in de Serie A.

    Ze hebben zeker nooit Pro Evo gespeeld:confused:
    Wie stuurt ze even een Xbox 360 PES 6 Pack:lol:
     
  17. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    kerel ik word echt helemaal gek van die trieste mensen online die niet tegen hun verlies kunnen

    who the fuck doen ze dat? ze drukken eerst op start zodat het eerst lijkt alsof ze wat gaan wijzigen vervolgens loopt de timer tot 0 en dan blijft die hangen zO? what the fuck is dit? hoe doen ze dit? en kan je hier tegen echt helemaal nix doen??

    sjonge jonge jonge
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In PES is Adriano altijd ongelofelijk overgewaardeerd! Elke bal is raak bij hem. Misschien leuk als je 'm in je team hebt (in PES) maar totaal niet realistisch.
     
  19. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0

    Ken dat... Dit weekend had ik 6100 punten en toen werd ik hongerig!! wilde meer! heb toen volgens mij 5 wedstrijden achter elkaar verloren en stond weer op 5600 punten... Nu schommel ik telkens tussen de 5600 en 5800... Heel irritant!

    Ik heb nu ook nieuwe aanpak... Als ik twee potjes achter elkaar heb gewonnen stop ik even.. (meestal ga ik dan slordiger en gehaaster spelen)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  20. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb standaard moeite met de eerste wedstrijd, daarna begint het meestal beter te lopen. Was voor de patch afgezakt vann 4300 punten, maar inmiddels zijn het er volgens mij alweer 5500
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina