Hey, mijn xbox 360 is omgevallen tijdens dat ik cod3 aan het spelen was, waardoor de cd dus onleesbaar is geworden. Mijn vraag is : is deze cd nog repareerbaar (in de game mania kan je dat laten doen, kdenk dat ze de cd dan polieren ofzo om de krassen er af te halen..) Maar ik denk niet dat het gewoon krassen zijn want het is zo een wazige cirkel van ongeveer 3mm dik, heel de cd rond aan de buitenste kant Heeft iemand hier ervaringen mee? Alvast bedankt!
yep, die cd kan je eigelijk weg gooien. Evt. bij een speciaal zaak kan je hem laten cleanen. Hierbij proberen ze de kras beschadeging van de cd af te halen..
En kan ik eventueel niet naar de uitgever bellen (activision) om een andere kopie te krijgen ofzo?? Ik heb al eens gezocht naar een telefoon nummer of iets dergelijks maar kan niet echt iets vinden van een nederlandse klantenservice van activision..
Hey vriendin van mij had het zelfde probleem met COD2 echt megaaaa grote cirkel erop echt die hele cd zat onder... toen heeft ze bij free record shop een soort spul gekocht om je cd te repareren en toen deed ie het weer! dus als ik jou was gewoon proberen! heeft bij haar ook geholpen.
OK heel erg bedankt! Wat is dit product dan ? is dit een apparaat om je cd in te steken of een soort zalf dat je over de cd moet wrijven ofzo?
Waarschijnlijk werkt dit met een soort hars die je er zelf over heen moet wrijven. Je kan ook kijken of je hem ergens kan laten polijsten. Ooit eens laten doen met een ps2 spel had precies het zelfde, ook omgevallen. Maar wel mooi laten herstellen. Succes
Ach, als er per ongeluk iets gebeurt en hij staat verticaal kan hij natuurlijk zo omvallen. Of hij valt ergens vanaf.
Hij moet altijd goed staan op vier pootjes, verwijderen van hellingen, etc. staat in het MS boekje. Dus die garantie kan je volgens mij dik vergeten. Maar ik heb dus ook een 1mm dikke cirkel rond me DVD, en ik weet me goed niet hoe het komt...me 360 was helemaal niet bewogen ofzo, echt niks! Opeens liep ie vast bij hetm laadschermpje en deed ie niks...kan dast ook werken met het spuil bij FRS? Hoe heet dat spul en hoeveel kost et?
het was een soort zalf... die wrijf je er over heen en dan met een ander doekje ga je er daarna weer over heen. werkt als een trein! succes
dat had ik ook bij me NFS spel.. heb ik opgestuurd naar EA games en heb er een nieuwe voor terug gehad... kijk daar houden wij nederlanders nou van!
Polijsten helpt inderdaad, m'n 360 had van die dikke krassen op GoW gemaakt. Heb toen bij de Mediamarkt van dat speciale spul gekocht, ff van binnen naar buiten poetsen en hij doet het weer. Als ze het in een gamestore met zo'n machine kunnen polijsten is dat denk ik wel een beter idee, want ik heb nu wel kleine krassen door het polijsten zelf (alleen zichtbaar onder fel licht). Helemaal perfect krijg je hem zelf niet, maar de 360 kan het spel nu wel weer lezen
waarom willen zoveel mensen de 360 recht op hebben staan. Ik heb met al mijn consoles die recht op kunnen staan dit nog nooit geprobeerd, want het is altijd hetzelfde liedje krassen op je cd/dvd. Dus als je het safe speelt en je console dus gewoon over de breedte zet dan ben je van een hoop gedonder af. Maar ja das dus mijn vraag waarom willen zoveel de 360 recht op hebben ivm ruimte etc. greetz. en @ eprode khoop dat je je game kunt repareren good luck.
[evilmodus] je gaat naar de Barstmit je koopt een nieuwe, ruilt hem om en brengt hem aan het einde van de dag weer terug [/evilmodus] Maar zo zijn we niet, ik zou hem inderdaad met polijst middel repareren.
Dit is écht vaak voorgekomen. Je hebt eigenlijk pech, je kunt wel wat truukjes uit gaan halen, maar in feite is je disc gewoon stuk. Dit probleem is zo ontzettend vaak voorgekomen, wat dit topic dubbel maakt. Kijk eens even rond met de [search]zoekfunctie[/search], misschien levert dat wat op. Of probeer het anders in algemen vragenthread. Er staat in dit subforum nog ergens een topic over krassen verhelpen met tandpaste, maar ik weet niet of je dat wil riskeren. Anyway, dit is het zoveelste topic over bekraste discs na een bewogen xbox, dat ik deze sluit.