Ik kan ISS2 22de hands kopen voor 30 pleuro´s. Is het wat of kan ik beter FIFA2003 voor de volle mep kopen?. Greetings
Ik denk dat je beter Fifa kan kopen. Echt argumenten kan ik je niet geven, ik zou even wat reviews lezen.
Ik heb FIFA2003, Ik zou 'm ook nooit weer verkopen ben helemaal gek van het spel dus ik zou het niet doen. Hij koopt waarschijnlijk ISS om Fifa2003 te kunnen weer kopen.......
Ik heb zelf ISS2 gehad en deze vond ik tegen vallen. Zeer matige graphics en de speelsnelheid van het spel is heel laag, bovendien alleen landenteams. Ik heb hem zaterdag ingeruild voor Fifa 2003 en dat is een goede keus geweest. Mooie graphics (volgens PU de mooiste van alle consoles inclusief pc!) en lekker vlot speelbaar, ik zou Fifa halen.
je kan de game snelheid aanpassen ik zou voor iss2 gaan die heb ik al gelijk bij mijn xbox gehaald blijft het beste voetbal spel ooit! maaja dat is mijn mening. en wat geld voor alleen maar landen dat maak niks uit, want je kan gewoon je custom team maken!!
Het is natuurlijk ieder zijn keus welk spel hij koopt, hoewel ik me wel afvraag op basis waarvan je ISS2 het BESTE voetbalspel ooit vind. De mooiste graphics zijn het sowieso niet, dan kun je beter Fifa nemen en voor de beste gameplay kun je beter bij Pro Evolution Soccer zijn (hoewel niet verkrijgbaar op de Xbox). Betreffende de speelsnelheid, die is inderdaad instelbaar alleen blijft het met het spelen van een potje voetbal bij ISS2 steeds of je aan het voetballen bent met een lekke bal, hier kun je niets tegen doen. Overeind blijft wel staan dat het geen slechte game is maar niet meer dan middelmatig.
ik zei ook dat is mijn mening. Ik heb altijd veel voetbal spelletjes gespeeld, en Iss vind ik daarin gewoon de lekkerste kwa gameplay! met graphics heb je zeker gelijk in maaja daar gaat het mij eigenlijk niet om. en ja zo heb iedereen een eigen smaak in voetbal spelletjes he maar ISS 2 staat bij mij dik op 1!!