Pioneer NS-DV88

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slash, 23 dec 2002.

1. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer uit te zoeken of ik mijn xbox op deze set kan aansluiten, maar ik kan nergens vinden of de optical input dolby digital 5.1 ondersteunt. In de handleiding staat dat er alleen apparaten op aangesloten mogen worden die PCM output geven. Valt de xbox hier ook onder? Ik wil namelijk geen omgevormd stereo geluid..

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
  3. petertje

petertje xman

Leuk Bevonden:
    0
    wat kost ie ??
    ik vind em wel vet

4. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lloll

gaan we weer 23423 topics hier over openen:confused:
    //////////////slash//////////////....gebruik eff de zoekfunctie volgende keer aubdankuwel:{

5. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lloll

Sorry hoor maar ik ben al de hele tijd aan het zoeken. Ik word gewoon niets wijzer van die algemene info omdat ik wil weten of deze set met de xbox werkt.

Maar krijg ik dan echt 5.1 geluid, want in de handleiding staan er als vooreelden bij PCM md spelers, cd spelers, etc.

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  6. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: lloll

Deze kan je zonder problemen aansluiten op je xbox en krijg je 5.1 dolby digital ondersteuning.
    Je moet wel even een advanced scart kabel en een optische kabel halen voordat je dit kan aansluiten .(voorals je dit nog niet wist).

7. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je een advanced scart cable nodig hebt, maar zit daar niet ook een coax uitgang op? Daar heb ik namelijk al een kabel voor en dat schijnt hetzelfde resultaat te geven...

8. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, heb zelf de 77(eigenlijk zelfde dus). Werkt prima met xbox op 5.1. Inderdaad advanced scart met optisch kabeltje nodig. w8, ik zie dat iemand anders ook al precies hetzelfde antwoord heeft gegeven............

Mocht je nog vragen hebben over dit setje......

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  9. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt!

10. Atmoz

Atmoz TECHNO !!

Leuk Bevonden:
    116
    Als je al een kabel hebt met coax uitgang dan moet je zeker geen duurdere adv. scart kabel halen. Op beide (coax + optical) zit 5.1 En met die set zit het idd ook goed ja. Trouwens een erg mooi ding!! (mooie foto)

http://www.techtronics.com/uk/images/pioneer/pioneer-ns-dv88-X.jpg

11. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    leuke foto, zo kan ook:

Toch vind ik deze mooier(misschien omdat ik hem zelf heb.

Deel Deze Pagina