Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol... jouw controller moet er al serieus afgeleefd uitzien volgens mij :lol:
     
  2. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb een paar weken en irriteer me er nog steeds aan dat je aanvallers vaak op domme manieren buitenspel staan en andere spelers niet goed vrij lopen en dan speler wissel systeem is ook niet echt briljant...
     
  3. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als ik verlies :9

    :x :x :x :x :x

    Vind het vooral mooi als ik mensen met een hogere ranking echt met skills versla... geen beter gevoel als iemand verslaan na een spannende pot voetbal! _O_
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me ook alleen als ik verlies. Duh :p
     
  5. tito

    tito Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin vo eens een potje online te spele? :D pas op kzen goe ze :lol:
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Aanvallers staan soms irritant buitenspel, dat moeten ze er nog uithalen. Gewoon als een speler de bal niet meer kan halen, niet fluiten. Of als een tegenstander de bal onderschept, ook niet fluiten.

    Heb je cursorchange btw op Manual staan? Want ik heb er niet zo heel veel problemen meer mee. In het begin was het even wennen, maar nu valt het wel mee bij mij...

    Verder was het in het begin puur omdat de AI zo overdreven scherp verdedigde. Nu heb ik daar veel minder moeite mee op Top Player en verdedig ik zelf ook scherper.
     
  7. bubu

    bubu Guest

    IK ERGER ME ECHT KAPOT AAN DEZE GAME! Dus hierbij! is hij te koop of te ruil!

    =) pm me maar als je geintresseerd bent.

    En nee niet alleen als ik verlies, ook als ik goed speel en er maar een scoor. Zoooo irritant, dan speel ik veeeeeeel bter als de tegenstander (online) 75% poss. bijv. en dan win ik nog maar net met 2/1 of ik verlies zelfs! ik vind hem KUT =) mijn mening.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2006
  8. bubu

    bubu Guest

    Nee die is te duur :p mijn hoesje is een paar keer tegen de muur Gevlogen (en niet zo zachtjes.) heel hoesje naar de tering, maar die heb ik alweer vervangen. :p Dus mensen die hem willen kopen hoeven daar niet bang voor te zijn, Stuur ik hem overigens wel kapot op mag je in je sig zetten dat ik een Slechte dealer ben ;)
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    lol... Anger Management?
     
  10. el_Diablo

    el_Diablo Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja... gaat weer lekker...ben weer een gepromoveerd na een slechte week, ging van 3a naar 3c en NU weer 3a..bezit inmiddels 5200 punten... speelde laatst tegen een gast uit divisie 1, die dacht volgens mij...morpius9 maak ik ff in.....nou nee... haha..hij wist niet wat hem overkwam...had 62% balbezit, hij kwam niet aan voetballen toe...toen ik de 3 nul scoorde ging de stekker eruit... haha.... zijn naam zal ik nog wel doorgeven, kun je punten mee verdienen ;-)
     
  11. el_Diablo

    el_Diablo Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  12. el_Diablo

    el_Diablo Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0

    haha...dat was ik, maar ben er weer bij....ja.. ik zag dat deze gast bezig was met een "natuurkundig/ wiskundig" sommetje, namelijk .. DE Vrije Val.... hahaha8)
     
  13. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand misschien online een overzicht met tips/tricks voor PES6 gevonden?
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit gevoel heb ik ook een tijdje gehad (net voor de patch), niks lukte liep alleen maar buitenspel, scoorde niet ondanks overwicht en de tegenstander maakte doelpunten uit alle onmogelijke hoeken. Het huilen stond me zelfs nader dan het lachen...

    Maar naar verloop van tijd ga je toch weer wedstrijden winnen en is het spel weer je beste vriend :)
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer een paar potjes online gespeeld. Het was nogal wisselvalig. Had 2 wedstrijden gewonnen en alvorens ik de Champions league keek op tv had ik 2x na elkaar verloren. Ik dacht nadien niet meer te spelen maar uiteindelijk...
    Wou winnen alvorens te gaan slapen. Ik 'host' een wedstrijd en kreeg meteen een challenger.

    Spanjaard:
    Gamertag: uri84

    Rank: 94 8)
    Matches played: +-470
    Won: +-370
    lost: +-65
    draw: +-30
    Winning streak: 38 8)

    Die gast speelt alleen met Barcelona, ik nam voor het eerst in dit spel Real Madrid.
    Dit was voor mij een ideale uitdaging. En ik heb de wedstrijd met 1-0 gewonnen!! \o/ Toen ik dat enige doelpunt scoorde (70ste minuut) was mijn reactie net als in een echte wedstrijd wanneer mij ploeg een doelpunt zou maken. Niet alleen heb ik iemand uit de top 100 geklopt maar k'heb ook een einde gezet aan zijn winning streak van 38 (die ook zijn record was).

    Wou die vreugde even met jullie delen :b:
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  16. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Manual heb ik wel heel ff geprobeerd maar paar minuutjes maar dat vond ik niet echt handig.
     
  17. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Grats cole... klinkt niet verkeerd ;)

    edit: euhmm weet niet meer welke pagina ik las.. maar waar je iemand uit de top 100 te pakken had.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gister 3 uur achter mekaar op live gespeeld. Had het spel amper gespeeld nog omdat het in het begin zo buggy was. Ook al verloor ik veel was het toch een toffe mplayerervaring.

    Denk dat ik met dit spel gewoon langzaam aan steeds beter moet worden en dat ik dan vanzelf wel uit de negatieve cijfers kom.

    Victory is sweet! Gister de hele match weggetikt geweest door een Duitser waarbij je dus echt op de 1-0 achterstand zit te wachten. En die viel maar niet, waardoor ik in de 82 ste minuut met henry schuin op het doel af kon doorbreken en netjes afronden in de rechterbovenhoek. WERELDS :D
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Cole

    Lovely :)!
    Heerlijk als je zo een wedstrijd wint...
    Grote kans dat de wedstrijd tussendoor gewoon heerlijk spannend is geweest, en je met klammen handjes daar hebt liggen spelen!

    PES 6 op mijn gisteren ontvangen HD tv gespeeld. Wel een heel verschil gek :)!
    Gisteren, eerst 3-0 verloren...
    En vervolgens dezelfde gast met 4-0 terug gepakt :9
     
  20. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer een aantal potjes online gespeeld, begon fenomenaal met onder andere een 8-2 en 3-1 overwinning.
    Vervolens een aantal wedstrijden gespeeld en nipt verloren mede door het aluminium die ik opeens feilloos bleek te kunnen raken.
    Heb gisteren in totaal zeker 4 of 5 keer de de paal geraakt.
    Over frustratie gesproken, de rebound valt ook zelden voor een van mijn spelers, maar altijd voor de verdediger van de tegenpartij.

    Heb op een gegeven ogenblik wederom de neiging gehad om de joystick weg te smijten.
    Telkens van die vervelende verliespartijen, 2-1 en dan volop kansen maar niet afmaken.
    Als ik daarna weer iemand te pakken neem bij wie ze er wel invliegen leef ik me ook echt helemaal uit.:lol:

    Wat ook zeer vervelend is, is het feit dat je die suffe partijen verliest tegen mensen die een lagere ranking hebben en vervolgens volop punten van je afnemen.

    Terwijl als je van ze wint het ook geen vetpot oplevert, Het is trouwens lastig om dat te beoordelen want als je eerst naar een “player profile” gaat kijken, krijg je bijna altijd de melding “matchroom does not exist anymore” :lol:

    Blijf het overiens jammer vinden dat er geen online competitie is, zou toch meer voldoening geven.:'-(

    Trouwens "El Diablo" zag dat je gisteren na een goede start weer ver bent weggezakt, ja jongen aan de top komen is makkelijk aan de top blijven is een stuk moeilijker.
    Jouw punten aantaal is wat dat betreft net een wip-wap, zo sta je op 5200 en als ik even later kijk sta je weer op 4600:lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina