waarom kijkt iedereen tog altijd alleen naar die graphics bij serious sam hoor je vaak: slegte graphics=koop ik niet halo is misschien mooi maar serious sam iz veel leuker en de gameplay is egt 6X beter DIE raphics maken mij egt nix wah vinnen jullie daar van??
Ik vind dat de graphics mooi uit moeten zie, ze hoeven van mij niet echt perfect te zijn. De gameplay is voor mij belangrijker.
Ik vind Halo 10x leuker dan Serious Sam, maar Serious Sam is leuker dan de gemiddelde shooter. Graphics maken bij sommige game sheel veel uit bij sommige heel weinig. Persoonlijk vind ik graphics een element van de gameplay, dus wel degelijk belangrijk. Serious Sam heeft functionele maar niet zulke mooie graphics, toch is het erg gaaf door de coole gameplay en passende graphics. Halo had ook leuk geweest als het lelijker was, maar het voegt alleen maar toe aan de sfeer etc. dat het zo bloedmooi is. Kortom, graphic zijn een extentie van de gameplay. Hoe mooier de graphics, deste beter de ervaring. Het uitgangspunt kan dus al goed zijn, en versterkt worden door mooie plaatjes.
halo halo heevt hele goeie graphics goeie gameplay maar mist tog iets wat het goed maakt vind ik, zoals leukere multiplayer levels en BOTS (ookal mist serious sam die ook)
Halo had wel wat meer grote buitenlevels mogen hebben, maar bots zijn ook niet alles... Hoewel ze wel goed zijn voor een fragfest met UC... of met TS2. Ach, als je bots wilt koop je toch een van die spellen?
ik kijk ook altijd naar grafische kant van spellen..want zeg nou zelf. Halo speelt veel leuker met mooie graphics. en al zag halo er net zo uit als BLOODWAKE........had jij hem dan gekocht?.........IK NIET
ik vind het superveel uitmaken want toen ik vice city op de ps2 zag d8 ik fack wee tje hoe lelijk!! echt onoverzichtelijk ik ging ff spele en echt toen voelde ik weer dat ps2 controllergevoel: ER IS NIET OVER NAGEDACHT!! ik heb er nog duimblaren van... maar weer ff over dat vice city: de grphics waren lelijk dus onoverzichtelijk: (voor mij dan) dus wordt gelijk de gameplay een stuk naar onder gezet. (voor mij dan) nee geef mij maar de pc versie (ok het wachten duurt nog lang maar tot die tijd kan ik mooi al me xbox spelle uitspelen)
Laat k het zo zeggen: Ik koop nog steeds liever een bloedmooi spel met mindere gameplay dan een lelijk spel met perfect gameplay!
Ik vind gameplay belangrijker dan graphics maar als er een oerlelijk spel uitkomt met perfecte gameplay zal ik dat spel toch niet kopen want dan is die gameplay zo goed als nutteloos m.a.w. goede graphics is/zijn de basis van goede gameplay.
Mensen doen het lijken alsof een mooi spel slechte gameplay heeft. Dat is gewoon onzin. Net zo onzinnig als zeggen dat lelijke spellen geen gameplay kunnen hebben. Elke geval is gewoon uniek, en discussie hierover is ni dat opzicht zinloos. De meeste developers proberen echt wel een gave game neer te zetten met de mooist mogelijk graphics. Ze gaan echt niet expres aeen lelijke game maken met vette gameplay of andersom. (Naja, Rage Software buitengesloten hihi )
*bitchslapt Alfasjel Das echt onsjin! Gameplay is alles! Juist games met zoute graphics kunnen juist onwijs koel zijn. (Zo was er eens zo'n spel op de PSX met allemaal blokken die op je af kwamen rollen. Dat was alles kwa graphics, maar het was wel mega-koel! )
EA maakt geen geames met uitzonderlijke graphics. Hun probleem is dat ze goedkope ports vaneen game op elke platform uitbrengen om meer geld te verdienen en het dan een compleet nieuwe ervaring durven te noemen en "speciaal ontwikkeld voor". Terwijl dat gewoon leugens zijn. Dat is mijn probleem met EA. Verder zijn hun games niet in het minste interessant in mijn ogen en maken ze alleen maar games die verkopen in hun ogen, weinig tot niks orgineels.
nee, Microsoft maakt bijvoorbeeld veel "risky" games. Capcom brengt Steel Battalion uit in samenwerking, dat is dus echt wel vet dat ze dat durven. Noem maar op. EA zal zo'n risky titel nooit aannemen.