1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] "Europese" Halo 3 Beta

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 6 dec 2006.

  1. alibi

    alibi Guest

    maar ff voor de duidelijkheid.

    als de beta van de lente uitkomt, dan kunnen alleen de mensen die een beta key hebben weten te bemachtigen de Halo 3 multiplayer spelen? en mensen zonder key niet? die moeten wachten tot het spel in de winkels ligt?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het inderdaad ook een beetje raar...

    Via Bungie of Xbox.com zou het veel logischer zijn. Ook vind ik dat de Beta eerder naar prestatie moet gaan. Dus mensen die een hoge Rank hebben op XBL bij Halo 2 bijvoorbeeld. Gaan er meteen meer mensen die game weer spelen.

    En kan je je nou ook opgeven via XBox Live?
     
  3. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt voorlopig. De bèta-accounts gaan mee het spel testen eigenlijk. Stuk later op het jaar komt er misschien een demo, maar daar is nog niks over geweten.
     
  4. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
  5. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Er komen dus nog andere manieren dan het opgeven via site dmv belachelijke prijsvragen.
     
  6. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    dat worden ook loterijen hoor, net zoals de Amerikaanse inschrijvingen via de officiële site, dat is ook een loterij, ook al noemen ze het daar dan geen "wedstrijd" of course ... enfin, zeggen waarom jij em zou verdienen zoals ze her en der vragen is wel afgezaagd, daar geef ik je gelijk in :)
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Als ik het goed begrepen heb, bind me er niet aan vast, komt er later ook nog een officiële (Nederlandse) inschrijving via Xbox.com/nl, maar ik weet het niet zeker.

    Erg jammer dat de Nederlandse sites die meedoen aan deze actie op zo'n kinderachtige wijze en een wijze die uiteraard zeer fraude gevoelig is de beta accounts gaan (letterlijk) uitdelen.
     
  8. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Straks kan je op Ebay die Beta keys kopen voor 100 dollar ofzo:+
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
    Jipeee! XBW is er ook bijgekomen: http://archief.xboxworld.nl/halo3multiplayerbeta/
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/



    [​IMG]
    Inkomend bericht van Cortana aan alle bezoekers van Xboxworld.nl!


    Opgelet! Jullie hulp is nodig. Alle Halo fans van Nederland maken nu al kans om één van de 100 registratiecodes te bemachtigen voor de aankomende Halo 3 multiplayer beta. Dit is de proefversie van het multiplayergedeelte van Bungie’s derde Halo game. De beta zal begin 2007 van start gaan en een select gezelschap aan fanatieke gamers zal de mogelijkheid krijgen het spel dan als eerste te spelen en invloed te hebben op het balanceren van de wapens, voertuigen en levels.
    Denk jij dat je het in je hebt Bungie te helpen de beste multiplayerervaring ooit te maken? Dan moet je absoluut deze kans pakken en hier onder meedoen aan de speciale exclusieve prijsvraag om één van de honderd codes te winnen die je toegang geeft tot deze unieke kans.



    Om hier mee te kunnen doen moet je aan de volgende eisen voldoen:


    - Je bent 16 jaar of ouder
    - Je hebt een Xbox 360 console, inclusief harde schijf.
    - Je hebt een Xboxworld.nl gebruikersnaam om mee te doen aan de prijsvraag (hier gratis aan te maken)
    - Je hebt een werkend Xbox Live Gold abonnement.
    - Je hebt een werkende Microsoft. NET Passport account waar je gamertag aan verbonden is
    - Je woont in Nederland of België
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD mooi ik kan meedoen nu maar hopen dat ik erin kom ^^.
     
  11. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele goeie zaak. Heb me aangemeld. Oh ja, bedankt XBW. Omdat ik er geen tekening ofzo voor heb hoeven maken. Kudos
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat zuigt, ik ben nog geen 16.
    Als ik nou zeg dat is 16 ben werkt dat dan :+ ?!
     
  13. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha goed voor de bezoekers hier. Nog meer kans om te winnen natuurlijk! Denk wel dat de fans ondertussen zich wel al op verschillende plaatsen hebben ingeschreven volgens mij.
     
  14. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Done. Wel makkelijke vraag ;)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    100 voor heel Nederland....goed....
    maar we blijven hoop houden ;)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik schrijf me over al in :p spreid je winst kansen heet dat :eek:
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep, heb me ook ingeschreven nu voor 4 websites. Toch mooi dat xbw het ook mag doen met prijzen weggeven, toch nog iets meer kans :cool:.
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    als je wint.. waar is dat dan? moet je vliegen?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Is het niet gewoon in je woonkamer? Dat je de beta kan downloaden en dat je door middel van de code die je wint de game kan spelen?
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb gelijk meegedaan, gewoon een simpele vraag die kansen schept voor iedereen die mee wilt doen.
     

Deel Deze Pagina