Xbox en PC op 1 monitor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door johnnybt, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit super forum al doorgespit maar kan helaas niets vinden...

Ik heb volgende probleem......

Ik zoek een switch waardoor ik zowel Xbox360 als PC op 1 monitor kan aansluiten. Nu moet ik constant de kabels verwisselen. Heb al diverse zaken gebeld maar aleen een pc winkel kon me aan zo'n switch helpen... helaas is het beeld niet goed als ik die switch gebruik... de letters van de PC zijn donker geel ipv wit. Zodra ik of de xbox360 of de pc afsluit (kabel l,os haal doet het andere apparaat het wel goed....

Wie weet wara ik een goeie KVM switch kan krijgen die geschikt is voor de Xbox360 en PC?

Ook consoleshop.nl kon mij helaas niet verder helpen...

dank jullie

John

2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor monitor heb je?
    Want op TFT's wil het nog wel eens zo zijn dat je een VGa en een DVI aansluiting hebt.
    Als je dan een videokaart hebt met een DVI uitgang dan sluit je je pc aan met een DVI kabel en je 360 met de VGA kabel en je probleem is opgelost.

Heb je een oude beeldbuis monitor dan heb je helaas pech en zul je idd op zoek moeten naar een hele goede KVM Switch, Maar dat kan duur zijn.

3. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 1 staan die ik niet meer gebruik, omdat ik nu eindelijk een HD-TV heb. Als je in de buurt van Harderwijk woont (of niet erg vindt n stuk te rijden :+ ) kan je hem wel voor n tientje ophalen.

*edit*
    moet ik r natuurlijk wel bij vertellen dat ik hem ook gebruikt heb voor pc+360 op 1 monitor |:-

Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  4. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon niet in de buurt maar heb wel interesse.....

stuur me svp ff een pm dan kunnen we kijke wat we kunnen regelen.....

5. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I heb een 3 jaar oude NEC 1701 TFT scherm en helas maar 1 uitgang.....

6. eelko87

eelko87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hallo,

Ik heb nog wel een goeie kvm-switch liggen. Alleen het nadeel van deze switch is dat je je pc aan moet hebben staan voordat je met de xbox beeld hebt.

groet Eelko

7. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je Eelko maar ik heb die van Avantar45 inmiddels binnen en die werkt goed ondanks dat ik de kwaliteit wel iets achteruit gegaan is door dat kastje

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina