F1 games van Sony zijn de slechste ooit, zelfs die van EA (niet Challange, want die is echt slect) maar F1 2001 tot 2003 waren veel beter dan die van Sony. Ik heb zelf de 2005 versie en een vriend van me heeft de 2004 versie, en die zijn allebij nog even slecht.
De game is veel te snel, als je de inboard camera op de TV ziet dan zie je de werkelijke snelheid, en die komt gewoon beter overeen met andere F1 games zoals Grandprix 4. Hij is veel te arcade, tis echt net een hovercraft waar je mee rijdt. Nee het is echt 3x niks.
Met de 2006 versie gaat het wel de goede kant op moet ik zeggen, Studio Liverpool heeft geleerd van hun fouten, denk ik. De snelheid op de PS3 versie ziet er nu realistisch uit enz, en het remmen en het nemen van bochten is ook niet meer alsof je het met een strijkplank doet, veel beter idd. Maar het is nog allemaal ff iets te arcade naar mijn smaak, er kan nog ff iets meer realisme in.
Maar ga nou niet zeggen dat de F1 games van voor 2006 goed waren, want die waren gewoon echt slecht. De 06 versie is de eerste versie die een beetje in de buurt komt bij Grandprix 4, nog niet eens kwa realisme maar kwa gevoel van snelheid en het nemen van de bochten.
Ik zie ook graag A1 op de Xbox 360 komen, maar ik denk dat dit net als F1 helemaal niet zo leeft in Amerika. De champcar enzo zou ik ook graag op de 360 zien komen, dat wordt ook een fantastische klasse volgend jaar. Ze stappen over op carbon fiber en tiptronic net als bij de F1, de auto veranderd ook van vorm etc, en er zijn meer auto's op de baan waaronder het Minardi team van stoddart.
Ik heb dan graag dat die F1,A1,Champcar game gemaakt wordt door Codemasters (hetzelfde team als DTM RD of door Simbin.
@JeePee
Tuurlijk staat die game daarboven, dat mag ik toch wel hopen van een F1 game.......
Laatst bewerkt: 6 dec 2006