Multi-player in MechAssault...

Discussie in 'Algemeen' gestart door wilco, 23 dec 2002.

1. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het daarmee? Kun je met z'n 2en coopen? Of met z'n 2en in 1 team en dan het opnemen tegen een team controlled by CPU? Kun je zelf bots toevoegen alla Unreal?

Note: Ik weet dat ik deze vraag al gesteld heb in een andere topic, maar daar wordt verder niet meer naar geken. Op het moment van schrijven.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan met 2 personen split-screen tegen computers ja. Of er echt een co-op (dus ook mission-based) in zit weet ik niet.

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    niet mission based maar gewoon je heb een level en daar worden telkens bots in gezet tot dat je dood gaat het is dus meer een soort co op survival mode en het is gewoon leuk om met zijn 2en een mech van verschillende kanten neer te halen, het is nog leuker als je een mech op ze bek laat vallen en er dan een gebouw op laat vallen :D

4. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een tegenvaller.

Het is al helemaal jammer dat je niet met z'n 2en de missies kan spelen. Met Halo is dat zooooooooooooooooooo GAAF!

5. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Halo co-op is inderdaad fantastisch :D
    maar ik kan je garanderen dat je van de single player missies van mech assault ook echt kan genieten ( ook al speel je ze alleen )

mulitplayer mech wordt pas echt gaaf met live :D

Deel Deze Pagina