Ik probeer al twee dagen mijn Xbox Live account om te zetten naar mijn Xbox 360 Live account. Maar elke keer als ik al mijn gegevens heb ingevult krijg ik de melding dat Xbox Live niet beschikbaar is. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Microsoft, zei konden mij melden dat het momenteel niet mogelijk is om Xbox Live accounts te migreren naar Xbox 360 Live accounts en dat ze niet weten wanneer dit wel weer beschikbaar is. Is er iemand die iets meer weet? Volgens Microsoft staat het op de Xbox.com website. Ik kon echter niets vinden hierover, tevens kan ik ook op de website niet inloggen om mijn account info aan te passen. Zijn er meer mensen met dit probleem?
heb je je account al geregistreerd op xbox.com .. (.net wachtwoord?) vervolgens met je .net wachtwoord aanmelden email account + password en je bent op live
Ja, ik heb mijn account geregistreerd op Xbox.com al toen ik nog Xbox Live speelde via mijn oude Xbox. Ik logde twee dagen geleden in en moest toen wat informatie aanvullen, halverwege de procedure kreeg ik de melding dat de server overbelast was en dat ik het later nogmaals moest proberen, wanneer ik nu inlog krijg ik nogsteeds die melding. Ook dit heb ik voorgelegd aan Microsoft waarop zei antwoorden dat het klopte dat ik niet op de website kon inloggen omdat dit inverband stond met die andere storing.
helaas weer de helpdesk bellen ... misschien kunnen zij wat voor je betekenen ... door het account daar te migreren ... anders zou ik het escaleren ... Tip kies voor de engels talige helpdesk! en leg daar het probleem uit
Ik heb nogmaals contact gehad met de helpdesk, eindelijk iemand aan de lijn die niet zei dat ze niets kon zeggen haha maar ze gaan proberen om daar mijn account over te zetten en vervolgens bellen ze me hierover terug.. even afwachten dus.. .. ik post weer iets als ik wat heb gehoord van de helpdesk..
Ik heb precies hetzelfde probleem.. eergister wilde ik me gegevens checken omdat ik net een 360 heb gekocht en op live wil.. krijg ik nadat ik inlog alleen maar de melding dat de pagina niet beschikbaar is..hoop dat t snel gefixt wordt!
Ik heb ze gebeld.. en het kan nog wel een week duren voordat inloggen en je account migreren mogelijk is.. belachelijk!!
Ik heb inmiddels reactie gehad op een mail welke ik ze gestuurd heb.. de reactie was ongeveer als volgt: gebruik je een router? zo ja, stel hem dan in alsvolgt....... Ik had in de mail duidelijk uitgelegd wat het probleem is, dat ik wel verbinding kon maken met Xbox Live (de dashboard update werd namelijk gewoon gedownload en ook als ik mijn gamertag wil "recoveren" krijg ik de melding dat deze al bestaat). Maar dat ik de melding kreeg dat de signup procedure offline is. En toch krijg je dan een mail alsof je zelf iets verkeerd hebt ingesteld, ook heb ik inmiddels drie mensen gesproken die mij allemaal weer iets anders hebben verteld, maar geen van alle konden ze me vertellen hoe lang het nog zou duren. Ik denk dat er dus niets anders op zit dan afwachten....
Inmiddels ben ik teruggebelt door een helpdesk medewerker! De eerste die me niet afscheepte met het feit dat ik maar even een weekje moest wachten. Deze man heeft geprobeerd op afstand mijn account the migreren naar Xbox 360 Live, dit lukte hem niet en hij kreeg dezelfde errors als ik eerder al kreeg. Daarop heeft hij contact opgenomen met zijn superieur, welke hem adviseerde de kwestie door te sturen naar de technische afdeling. Zij kijken momenteel naar het probleem en bellen mij deze week nog terug.
Ik heb hetzelfde probleem met het overzetten van een gamertag! Ik krijg de gamercard niet aangemaakt en krijg daar de melding: "Dienst is niet beschikbaar, Technische informatie: Er is een onverwacht probleem opgetreden op de server waardoor niet aan je verzoek kan worden voldaan." En je kan daar niets aan doen! Ik probeer nu vanaf zondag de gamecard aan te maken. Op de xbox360 hetzelfde, alles gaat goed tot het laatst waarbij vermeld wordt dat de sign up server niet beschikbaar of offline is... dus dat is weer lekker balen! Laat het even weten wanneer het wel lukt, gewoon doordat het opeens werkt of omdat een helpdeskmedewerker er iets aan kan doen! Want ik zag bij de billing informatie dat de service inmiddels wel afgelopen zondag al in is gegaan!
Ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem.. heb al meerdere keren gebeld, wordt of niet teruggebeld of er wordt gezegd dat er aan gewerkt wordt. Wat precies t probleem is kunnen ze me ook niet zeggen, en inmiddels zit ik al 2,5 week zonder Live en kan ik dus niet online met me net nieuwe 360.. vind t nu serieus vervelend worden..
Ik ga gewoon een andere gamertag etc aanmaken voor diegene, want dat werkt wel gewoon... En dan cancel ik de oude gamertag gewoon! MS werkt aan het probleem, maar die kunnen nog steeds niets zeggen over wanneer het opgelost is en wachten is nu wel genoeg geweest!
mmm.. t word steeds vager.. nu krijg ik een email van Microsoft; Welkom bij Xbox Live Gold!! Maar inloggen met mn account kan nog steeds niet.. morgenochtend maar weer bellen dan
Ik heb inderdaad een mail van Microsoft gehad! Maar kon mijn account nog steeds niet Recoveren!?!? Maar er zit vooruitgang in de zaak! Zal morgen ochtend ook even een telefoontje wagen!
Ok ik heb vandaag eindelijk een hoge pief aan de lijn gehad, die me kon vertellen dat het aan een xbox live update van 20 November zou hebben gelegen.. Eigenlijk zou er een patch op 4 december uit moeten komen die dat probleem zou oplossen, maar die heeft vertraging opgelopen.. tis nu een kwestie van afwachten.
Signup is not available. Dit is de error die ik krijg wanneer ik een nieuwe account wil aanmaken. Wanneer ik een account op xbox.nl aan maak krijg ik dezelfde foutmelding. Ook ik word nog teruggebeld.....
Ik heb ze vandaag weer gebeld en als het goed is moet er morgen een update verschijnen die t probleem gaat oplossen.
en wederom niks.. wat een kutservice zeg echt niet te filmen.. ik heb nu bijna een maand een 360 en nog geen seconde Xbox Live Gold terwijl ik gewoon 60 euro per jaar betaal..
nog een maand verder heb ik nog steeds geen live.. en ook nog geen oplossing gehoord.. misschien iets voor Radar ?