[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Dingen op je scherm plakken is echt n00b. Gebruik gewoon je linker trekker man |:-
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met een sniper perfect reload hebt, dan schiet je iemand bijna altijd in 1 schot dood, behalve als je hem in zijn benen schiet. Geeft wel een leuk effect, dat je telkens moet focussen als je reload.
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan geen servers vinden :confused:

    meer mensen met die probleem?
    ook een oplossing misschien?
     
  4. Clownteun

    Clownteun 360'er

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mensen, count me in, mijn tag is: Monsieur FunkY

    :p
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lees net tot mijn verbazing het verhaal over dingen op je scherm plakken om te gebruiken als Crossair :cool:!
    Na veel oefenen, weet je vanzelf toch wel waar je ongeveer schiet met bijvoorbeeld je Shot Gun zonder te aimen?

    Gisteren voor het eerst echt actief Online ranking gespeeld met wat maten van me...
    Was weer erg spannend, hoewel we af en toe echt last van LAG hadden.
    Vermaak mij steeds meer met Gears of War! :)
     
  6. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb steeds minder last met mensen die me taggen.. krijg nog wel de tag maar neem de tagger bijna altijd mee.. Gister nog mooier.. sluip op 3 gastjes die bij elkaar stonden af... krijg een tag van achter maar ipv naar de tagger te rollen blaasde ik zijn 3 teammaten op waardoor het nog 3 tegen 1 was.. je had ze moeten horen schelden op hem whaha (was ook het winnende potje).

    wel jammer dat je de kills in zo'n geval niet krijg.
     
  7. JB GOW

    JB GOW Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha ja dat is zker jammer dat je daar de kills niet voor krijgt, ik had laatst ook zo'n situatie.. winnende ronde mooi dingen zijn dat!

    ik wil eigelijk welleens horen wat jullie favoriete map is?
    ik speel persoonlijk egt het liefst in Gridlock!!:D egt een gruwelijke map
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gridlock, Canals en The Mansion...
    Oftewel, met dat Helicopter platform, in het water en dat huis :cool:!

    Zo gaaf om daar een beetje rond te hobbelen en mensen af te schieten met je team...
    In het weekend weer actief Ranking spelen!
     
  9. JB GOW

    JB GOW Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die canals en mansion zijn ook vet!:thumbs:

    ff 'n vraagie ! :)
    wat is nou het verschil tussen ranking en niet ranking spelen?? :confused:
    (dat je in zo'n rank list komt te staan met de punten die je verdient bij ranking )

    is dat wat, dat je dus heel veel beter word en dan steeds tege betere gaat spelen die ook zoveel punten hebben?

    ik heb er dus tot nu toe niet veel gebruikt van gemaakt dat ranking game:cool:
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je op een lijstje komt te staan ;) en achievments kan unlocken.. ik speel altijd player eigenlijk bij gear... omdat ik vaak niet met headset speel en vind dan dat je niet ranked moet doen. En ranked spelers zijn me vaak te serieus :p
     
  11. JB GOW

    JB GOW Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil je ni aanvalle ofsow maar met de headset spele lijkt mij niet meer dan logisch bij dit spel! mooi ff tege elkaar lulle en opscheppe over je kills ja das leuk maar om met elkaar te over leggen waar je naartoe loopt enzow je begrijpt 't wel..

    naja dat is mijn mening dus ik denk dat rankt spelen dan wel wat voor mij is ja:D

    wie speelt er nog meer vaak rankt?
     
  12. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me mateloos aan die noobjes op de map rooftops waar ze je de hele tijd belagen met die beamer.

    Ik zou zeggen, pak een gun en ga leren aimen.
     
  13. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt wel... maar ik hoor met 1 oor bijna niets meer en moet dus de headset op mijn goede oor zetten.. zo hoor ik bijna niets meer van het spelletje.. ik zit te wachten op een losse microfoon die ik weg kan zetten of op mijn kraagje kan plakken.
     
  14. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel soms wel eens rankED
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik speel altijd ranking :)!
    Gewoon om toch eens te zien hoe goed je bent, en om er serieus mee bezig te zijn...
    Als ik wat meer wil chillen, doe ik vaak zat Player...
    Dat is weer wat meer ontspannender en soms gezelliger! :cool:
     
  16. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zondag een 360 gehaald met GoW ( pakket) en speel sinds begin deze week ook multiplayer. Maar ik kom alleen amerikanen tegen ( met een heel vervelend accent ) maar geen Nederlanders..... beetje jammer.
     
  17. JB GOW

    JB GOW Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook vaak! bij rank spele kom ik dus ook vaak amerikanen tegen en ik speel persoonlijk liever met nederlanders!!;)

    voeg me maar ff toe btw mij tag: JB GOW
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ranked speel ik alleen als er geen vrienden van me online zijn en ik ff een paar potjes wil knallen. En stiekum voor de achievements. Player doe ik als ik met een stel vrienden heb afgesproken. Omat je dan gewoon lekker lang achterelkaar door kunt gaan.
     
  19. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed! ik kom vanavond weer even online.
     
  20. JB GOW

    JB GOW Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    oke gesellig *) als je me toegevoegt hebt kunnen we same ff game.. :thumbs:

    enne btw k heb gister voor de gein ff een stikkertju geplakt in het midden van me 22 inc crt scherm!

    het verandert wel je manier van spelen als je 1 op 1 bent want je hoeft niet in te zoeme! en je bent dus veel sneller.. ik ga voor mezelf nu probere om dat middelpunt zelf te zoeken zodat ik dat stikkertju niet nodig heb en egte skills ontwikkel geheheh :D

    ik d8 moet het toch ff probere, maar heb hem er daarna meteen van af gehaalt.. ik vint dat je zoiets zelf wel moet in kunnen schatten zodat je alsnog die zoom niet nodig hebt..
     

Deel Deze Pagina