ehm, ik heb mijn Sitecom router terug gebracht naar de winkel, en ik heb al contact opgenomen met chello daarover ik heb 2 dagen zitten kutten en bellen maar ze konden me niet helpen, dus ik heb hem terug gebracht en mijn geld teruggekregen, toen heb ik ff rondgekeken wat de beste router was voor mijn internetverbinding toen kwam ik op 3 routers uit,
Corega BAR SD
Asus SL1000
en een linksys geloof ik ik weet de exacte namen niet meer, maar ik heb nu een Corega router geen sitecom meer, en ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar nu duurt het ongeveer een half uur/uurtje voordat mijn verbinding wegvalt..
wat moet ik doen/?
trouwens toen ik nog geen router had, kon ik mijn IP-adres veranderen met chello, nu nog steeds.. maar nu staat er bij : Configuratiescherm/Netwerk-en-internet-verbindingen/Netwerkverbindingen/ 2 dingen, een Internet-verbinding en een LAN-verbinding dat komt door de router natuurlijk, maar toen ik nog geen router had stond mijn ip 80.56.92.** (2 cijfers in * verandered) in de lan-verbinding, en nu staat er 192.168.123.11
zie : screenshot
normaal staat er dus 80.56.92.** (ZONDER ROUTER)
en nu staat er dus 192.168.123.11 (MET ROUTER)
ik weet niet wat ik moet doen, help me aub!
ik kan ook in mijn router gaan, als ik dit intyp in een browser : 192.168.123.254
misschien moet ik daar iets veranderen, in ieder geval toen ik de router aansloot, ben ik naar wizard gegaan en gewoon en next gedrukt en toen mijn mac-adres gekloont.. en nu staat er dit :
:| k heb echt geen idee waar het aan zou liggen
Klik om te vergroten...