[Gears of War] Faceplate Gameplay '06

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reckuuza, 4 dec 2006.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.396
    Bij aanschaf van het preorder pakketje van Gears of War konden de 1e 100 mensen een Gears of War Faceplate afhalen op de Gameplay van 2006. Wie heeft het en is ie al bij jouw bezorgd? Laat het hier weten. :)

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht er nog steeds op=( hoop wel dat die snel bezorgd wordt... een paar andere vrienden hebben m ook nog steeds niet... het is nog afwachten dan maar...

3. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had met alle geluk het alleraatste formulier gewonnen, maar ik heb 'm ook nog steeds niet binnen gehad!

Ik had al verwacht dat dit enige tijd zou gaan duren, ik denk dat je toch wel op 2 รก 4 weken moet rekenen

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik heb 'm ook nog niet binnen, jammer dat het zo lang moet duren =(

Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2006
  5. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en heoveel mensen zullen er niet hebben gehad :p? Ik bedoel na die honderd gelukkigen.

6. jordtie

jordtie Xbox360!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wacht er ook nog steeds op.. Ik betwijfel of we hem wel krijgen hoor!!

7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie krijgen hem wel hoor! Maar hij is zo exclusief dat hij zelfs bij ons nog niet binnen is.

8. jordtie

jordtie Xbox360!

Leuk Bevonden:
    0
    Okey:thumbs: *) heb jij misschien ook enig idee hoe lang het gaat duren?

9. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, misschien heb ik iets niet mee gekregen, maar hoe weten jullie dat jullie die faceplate krijgen? Hebben jullie een e-mail gehad ofzo?

Ik heb namelijk wel zo'n formulier ingevuld en ingeleverd bij de GoW hummer-limo, maar dat is toch nog geen garantie voor zo'n faceplate?:'-(

10. jordtie

jordtie Xbox360!

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel.. Elke dag kregen de 1ste honderd mensen met een G.O.W. t-shirt aan een formulier die je moest invullen en inleveren bij de Xbox360 stand. (ik heb hem niet ingelevert bij de limo) Er waren elke dag maar 100 formulieren dus als je er 1 hebt ingeleverd ben je verzekerd van een faceplate..\o/

11. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop hem ook binnenkort te krijgen. Ik weet niet zeker maar de faceplate die op het pre-order doosje staat lijkt wel heel erg op de Madcatz faceplate die voor 20 euro gewoon te koop is. Er staat namelijk ook helemaal niet bij dat ie exclusief of limited edition ofzo is :confused:

12. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    @Jordtie
    Ik heb hem ook niet Bij de limo ingeleverd, er was zo'n podiumpje in de buurt waar ze zo'n glazen kistje hadden en je hem in moest doen.

Maar dat is goed nieuws! Bedankt!*)

13. jordtie

jordtie Xbox360!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt..Graag gedaan!

@uriel

Ja? Ik heb hem nog in geen 1 winkel gezien hoor.. Volgens mij is hij wel exclusief!

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Jep, hij is exclusief. Ben benieuwd voor hoeveel ik hem kan verpatsen, maar ik denk toch dat ik hem zelf ga gebruiken als Faceplate.

15. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    mensen al wat gehoord, of binnen gehad...ik wacht nog met smart! :p

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hehe Microsoft is weer lekker bezig zie ik. Heb ook meer dan een half jaar lang om mijn xbox360 LE PGR3 editie moeten wachten (wel 20 mails achteraan gestuurd)

Microsoft is in prijzen geven zo'n held! Ze doen er geen ene moer aan, tot dat je ze over een maand krijgt en hebt zoiets van, okee ''leuk'' :{....

18. JeePee

JeePee Guest

Idd... Jij kreeg je Xbox nog snel vergeleken met mijn prijzen :+

19. jordtie

jordtie Xbox360!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen mijn 360 kapot was was ik hem ook al een maand kwijt.. En elke keer moest ik weer bellen anders werd er niks ondernomen.. Bij elkaar heb ik wel iets van 20 keer gebeld!!!!!! Ik heb ook nog niks gehoort van de faceplate :mad:

20. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Jah we mogen opzich niet klagen want we hebben er nix voor betaald, maar zou wel ff lekker zijn alsie binnenkort in de bus ligt....niet dat ik hem binnenkrijg rond de launch van halo 3 en ik gears of war minder interesant vind.

Deel Deze Pagina