XBOX LIVE! review vanavond op GameKings!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RFP, 23 dec 2002.

1. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gezien: xbl stelde nie zo heel veel voor: alleeen in game en ze zeiden dat het heel snel was altijd..

ze speelden unreal championship en mech asssault

2. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    OK THANKS FOR THE INFO

3. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    het stukie over live was wat iedreen hier neem ik aan al wist gewoon snel met elkaar praaten geen lag (wat is dat) wat mij op viel is dat ze besty wel veel xbox games lieten zien

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    kon er geen ruk van volgen, was nogal druk in de kamer, maar ik hoorde wel dat het retesnel ging dat xbox live, geen lag enzo, en die kerstman (dat was die ene homo die altijd denkt dat ie grappig is) ging ook door die mic heen praten, dat was wel lollig, hij zegt zo, hello, the santa here, ho ho ho, en aan de andere kant hoorde je zo een vage stem :D wel lollig

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    We kunnen ook wel adsl krijgen, maar die van 34 euro is te langzaam en ik denk niet dat mijn ouders zo'n abbo van 50 euro nemen :'-(. Ik zie wel wat er gaat gebeuren als het komt tot dan wacht ik af.

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog hoed sie spel heet die kort
    na xbl kwam ( het was een review )
    ze zeiden dat het erg verslavend was en dat er
    zuizenden dollars aan te pas kwamen voor items

7. Xessiah

Xessiah BMX XXX rule

Leuk Bevonden:
    0
    =( Hier in Den Haag is box na zeven te zien!!!=(
    Dan moet ik morge kijkuh en opnemen en hosten die hap]:- sorry lui morgen is die rev. te zien8)

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    asherons call 2

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ashorons call dacht ik.. zag er best cool uit :cool: maar ik ken betere mmorpg's..

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zag er als game-zijnde niet heel erg goed uit. Schaatsende mannetjes en ze hebben eigenlijk alleen verteld over het spel ipv het echt laten zien (ehm ja, beetje rondlopen daar? ok :confused: en dan?)

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 't een tijdje gespeeld in de beta-test, vond het niet echt interessant. Persoonlijk vind ik een story-driven singleplayer nog steeds 100x interessanter, het is erg doelloos, net als in Morrowind.

Vind persoonlijk dat spellen zich meer op CO-op online moeten richten, dus gewoon singleplayer campagnes maar dan met meerdere spelers. De grap is dat dat echt gaaf wordt als je de vijand ook menselijk is. Probleem is dat er "Serieus" gespeeld moet worden, wat natuurlijk het probleem is met online spellen tegen anonieme personen, en waarom LAN of split screen zo goed werken.

Anonieme personen zullen eerder met de pet er naar gooien, of spelen zonder intresse of uit verveling dan iemand die je kent en mee afspreekt.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat de huidige MMORPG's nog niet toegankelijk genoeg zijn voor iedereen en dat pas echt gaat komen met een game als The Soms Online (nu al uit, misschien nog niet de titel maar een komende misschien wel) of een GTA Online game waarin iedereen zo even kan inloggen en met zijn of haar persoontje de wereld kan verkennen en snel wat dingen doen of echt een soort eigen verhaallijn te creeeren.

13. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Hoe weten jullie toch datw e allemaal homo´s zijn. Shit...

Anyway, hier mijn reactie die ik in ruimere vorm in het ander GK topic heb gedropt. Bovenal heb ik zoiets van, ja je wist het allemaal wel, maar nu zie je het ook. En tusen shit lezen en het ook werkend zien zit nogal wat verschil als je de gamesbiz een beetje volgt, want we worden wat genaaid de laatste tijd. Ik bedoel we weten ook alles van Sony Onlin en SOCOM maar nu speelden we er mee in Engeland op een geheime trip, en tja, dat is toch niet wat ze ervan vertellen.

Tuurlijk kuhnen we Xbox Live heel diep met alle technische specs brengem, maar onthou je ze na vijf minuten nog. Kun je beter naar Xboxworld sufen en daar de pagina copy en pasten naar een world file ne uit printen weet je alles. Het enioge wat we wilden laten zien is
    . hoe snel en makkelijk je online gaat (dit omdat veel gamers PC onlin ete lastig vinden)
    . hoe veel fun het is
    . dat het ook werkt, online fraggen op de Xbox
    Ik denk dat we dat bewezen hebben. Geld ook voor Mario Party.
    Aanpak a. Dit is MP, je hebt tig karakters, je werkt met een dobbelsteen, je gooit, en loopt het aantal bladiebladieba. Weet je percies wat je met het spe, kan
    aanpak b. of je vertelt dat deels en laat zien hoe we helemaal bazerk gaan met dat spel. Heb je meteen door dat het een funspel is. Geldt ook voor Toejam en Earl. Dat wil je toch niet serieus reviewen. Dat is purre paddofun. Echt Ms heeft al veel mails gehad waar je het spel kunt kopen, het werkt wel.
    Of Asherons´Call 2, tja we hebben onze bedenkingen bij dat soort games, maar jan digt het wel, die tegstellingen zijn heel herkenbaar, en ik vind niet dat het gedist werd.

We nmaken de show niet allen voor de hardcore games. Jullie weten alles toch al wel, TV is geen internet of een blad. We hebben eens wat mensen van diverse fora uitgenodigd die het allemaal heel goed wisten, met de opdracht maak een proefblad. Ik zal het resultaat niet laten zien. Je bedenkt een format en daar werk je mee. Nu het format is gewoon humor/info/mening. Duudelijk anders dan Gammo. Ja, het is soms wat rommelig en daar moeten we nog aan werken, maar dit is het ding wat willen maken. Misschien moeten we een game of twee minder doen zodat je wat langer kan praten en dus meer info geven. Maar meer dan 30 minuten zit er niet in. Hilversum haat games, ziet er niets in, voer voor zieleige nerds. dat is hun mening. Pijnlijk maar waar.

JJ

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, JJ heeft wel gelijk. Technische specs etc. kunnen we zelf wel vinden, het gaat erom dat wij kunnen zien hoe het er allemaal uitziet, wat je er allemaal mee kunt. En dat in combinatie met wat humor vind ik best leuk. Ik heb helaas nog niet gekeken, zal vanavond de HH wel ff kijken, ben benieuwd.

Enne Kobold, we weten dat XBW de eerste was met de Steel.. controller ;)

En JJ, ben je homo dan...? :9

Laatst bewerkt: 24 dec 2002
  15. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Re: re

Ik zou wel een willen weten of gameprogramma's goed bekeken worden. Ik bedoel, als je hoort dat de verkoop van games met tientallen procenten stijgt moet je toch een aardig publiek kunnen krijgen :confused:
    Anyweez, goed programma, ga er elke week voor zitten, keep up the good work!

16. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ff off topic wie is die gast naast mij heb ik dacht ik van een e3 foto afgeplukt

mzzl bartos

17. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Ik dacht al,. dat is toch onze Jeroen van de PU. waar heb je die foto vandaan.

JJ

18. masterape

masterape Guest

Ja ik vond hem ook al veel op jeroen lijken maar ik ga ook zeker xbox live aanschaffen maar moet da nu perce mee CC,en ik wil ook de box sávonds en niet alleen sochtends:'-(

19. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Dit was ook al op Gamo geweest hoor, afgelopen zaterdag. :p
    Greetz,
    Rick =]

20. masterape

masterape Guest

Ja niet gekeken je kunt toch ook gewoon ff zeggen je moet met ......betalen,das toch niet zo moeilijk

Deel Deze Pagina