Bij aanschaf van het preorder pakketje van Gears of War konden de 1e 100 mensen een Gears of War Faceplate afhalen op de Gameplay van 2006. Wie heeft het en is ie al bij jouw bezorgd? Laat het hier weten.
ik wacht er nog steeds op hoop wel dat die snel bezorgd wordt... een paar andere vrienden hebben m ook nog steeds niet... het is nog afwachten dan maar...
Ik had met alle geluk het alleraatste formulier gewonnen, maar ik heb 'm ook nog steeds niet binnen gehad! Ik had al verwacht dat dit enige tijd zou gaan duren, ik denk dat je toch wel op 2 รก 4 weken moet rekenen
Sorry, misschien heb ik iets niet mee gekregen, maar hoe weten jullie dat jullie die faceplate krijgen? Hebben jullie een e-mail gehad ofzo? Ik heb namelijk wel zo'n formulier ingevuld en ingeleverd bij de GoW hummer-limo, maar dat is toch nog geen garantie voor zo'n faceplate?
Jawel.. Elke dag kregen de 1ste honderd mensen met een G.O.W. t-shirt aan een formulier die je moest invullen en inleveren bij de Xbox360 stand. (ik heb hem niet ingelevert bij de limo) Er waren elke dag maar 100 formulieren dus als je er 1 hebt ingeleverd ben je verzekerd van een faceplate..\o/
Ik hoop hem ook binnenkort te krijgen. Ik weet niet zeker maar de faceplate die op het pre-order doosje staat lijkt wel heel erg op de Madcatz faceplate die voor 20 euro gewoon te koop is. Er staat namelijk ook helemaal niet bij dat ie exclusief of limited edition ofzo is
@Jordtie Ik heb hem ook niet Bij de limo ingeleverd, er was zo'n podiumpje in de buurt waar ze zo'n glazen kistje hadden en je hem in moest doen. Maar dat is goed nieuws! Bedankt!*)
Ja klopt..Graag gedaan! @uriel Ja? Ik heb hem nog in geen 1 winkel gezien hoor.. Volgens mij is hij wel exclusief!
Jep, hij is exclusief. Ben benieuwd voor hoeveel ik hem kan verpatsen, maar ik denk toch dat ik hem zelf ga gebruiken als Faceplate.
Even snel gegoogled: http://www.gameshop.nl/Gameshop.php?cSite=2&cLayout=6&cPage=32&cId=8086 http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=153120 Ik hoop natuurlijk ook dat die exclusief is
Hehe Microsoft is weer lekker bezig zie ik. Heb ook meer dan een half jaar lang om mijn xbox360 LE PGR3 editie moeten wachten (wel 20 mails achteraan gestuurd) Microsoft is in prijzen geven zo'n held! Ze doen er geen ene moer aan, tot dat je ze over een maand krijgt en hebt zoiets van, okee ''leuk'' :{....
Toen mijn 360 kapot was was ik hem ook al een maand kwijt.. En elke keer moest ik weer bellen anders werd er niks ondernomen.. Bij elkaar heb ik wel iets van 20 keer gebeld!!!!!! Ik heb ook nog niks gehoort van de faceplate
Jah we mogen opzich niet klagen want we hebben er nix voor betaald, maar zou wel ff lekker zijn alsie binnenkort in de bus ligt....niet dat ik hem binnenkrijg rond de launch van halo 3 en ik gears of war minder interesant vind.