Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die mij in hun friendlist hadden kunnen mij verwijderen :)
     
  2. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0

    haha kerel, ben je egt zo vergeetachtig, of heb ik totaal geen indruk op je gemaakt :9 ik heb denk vorige week nog ff met je gespeeld

    iTz I BeReTTa remember? :thumbs:
     
  3. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    OOOO ben jij dat joh? :eek:
     
  4. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja??:D Terecht vind ik voor strongside, vond hem altijd al een goede speler... eens zien wat ze er nu van bakken:D hoop voor strongside dat ze van carbon winnen, zou wel ownage zijn_O_
     
  5. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snapte al nooit echt wat team fb met saiyan deed. Hij stak altijd toch wat af tegenover de ogres en walshy. Ik zag laatste een potje van saiyan waar hij 3 om 18 stond.....kan gebeuren. Maar toch denk ik dat strongside een goede keus is. Hij is volgens mij een stuk constanter.
     
  6. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- Typisch.

    Saiyan ze rol was veel meer support speler dan de rol die SS moet gaan vullen. Saiyan schoot op alles waar ze team mates op schoten en offerde zich ongelofelijk vaak op zodat zijn team mates meer kills maken. Saiyan als een speler qua individuele skills deed zeker niet onder voor Walshy of de OGRES en als je zag hoe hij speelde in Las Vegas zag je pas echt hoe goed die gast is als ie oefent.

    Ik vind SS opzich wel een goede pickup though maar hij gaat wel in een andere rol spelen dan Saiyan. FB wil hem vormen in een 2e support slayer rol naast OGRE1, Walshy blijft dan de obj. doen en OGRE2 kan zich dan weer wijden aan het beschermen van de obj.

    Bij Saiyan was het zo dat hij en OGRE1 moest helpen met slayen EN de obj. moest beschermen. Dit ging tegen een team van het kaliber CbN niet goed omdat OGRE1 meer hulp nodig had bij het slayen dan Saiyan hem gaf (Saiyan was dus ook bezig met het helpen van de obj.) Hierdoor begon OGRE2 zich ook met het slayen te bemoeien en kreeg Walshy het verschrikkelijk moeilijk met de obj. SS zal de rol van OGRE1 bijstaan waarschijnlijk beter volbrengen dan Saiyan omdat hij zich kan focusen op deze taak alleen. Het is ook zo dat ze SS mee laten trainen in een soort bootcamp bij de OGRES thuis en zij zullen dan met ze 4-en SS proberen klaar te stomen voor het nieuwe seizoen.

    Ikzelf maak nog geen voorspellingen over volgend jaar maar ik kijk zeker wel uit naar het '07 seizoen:)

    :b:
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    was het toch iTz I beretta, ik wist niet zeker, maar heb je vorige week met jou gespeelt dan (niet door denke viespeuke)?? ik ben best vergeetachtig, dus ik weet het niet meer (17jarige dementie)

    en saiyan is DE beste support speler ter wereld, maar ik denk dat strongside een betere match is met FB, maar we zulle afwachte
     
  8. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes geanalyseerd dokter infernos. Je hebt wel gelijk, ik baseerde mijn antwoord op wat ik gezien heb in gameplays van team fb.
     
  9. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook:)
     
  10. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=607459761&player=iTz I BeReTTa

    NOW do you remember? :D
    kdenk dat dat vorige week was ja Greeeeeeeetz:b:
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    omg schat, ik weet het weer :eek:
     
  12. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    owkeeeeeeeeeee dan ist goed ;) ik schrok al.

    ff ontopic, waar slaat het op?? geen finale spelen? dat kan tog niet:confused:, een toernooi spelen tot het eind, en niet afmake, wattis dat?:+
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nemo, zou ik jouw dat eens haarfijn uitleggen, dat is nou RDK league
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Ik denk dat ze beter Dark Soldier NL in de line up van FB kunnen zetten als defender en assasinator..

    Oke ik heb zonet een montage gemaakt van Ipz0r. Hij is niet helemaal klaar, maar daar wordt nog aan gewerkt:thumbs:

    www.planet.nl/~3ms/Ipz0r_Montage.wmv
     
  15. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ipzor is zo kk goed he.

    Je ziet zo dat hij genoeg skills heeft om bijvoorbeeld bijna een toernooi te winnne;)
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    towel stopte gwoon al zn kills die hij ooit heeft gemaakt op ipzor, en maakt er een montage van [/SARCASM]
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  17. Towel

    Towel Guest

    Ja deze 6 kills zijn al mijn kills ooit ja... K speel al vanaf dat halo2 uitkwam met hem dus k heb er echt wel meer gemaakt. Daar gaat het niet om, je moet niet de indruk krijgen dat ik dit heb gemaakt om te denken dat ik beter ben. Ik weet zelf ook dat ipzor beter is:) .Dit filmpje is puur gemaakt aangezien hij soms supergrappig dood gaat, en dan ook zo grappig praat bij elke battle. Helaas is dat niet te horen, maar da wil k nog gaan doen als k weer live heb.
    Naja blijkbaar ben jij alleen van de serieuze montages.... Die rocket op beaver creak ga ik nog altijd van stuk:thumbs:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2006
  18. Ipz0r

    Ipz0r Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel is echt een baas, alleen ze claw is een heel klein beetje heel erg gay haha

    En rdk finale gaat mischien niet door..? dat is dan weer lekker geregeld door die gasten
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha wow towel, sorry dat je de sarcasme niet snapte
    ik zal em wel ff aanpasse
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Oke oke, naja het zou goed kunnen dat je het echt bedoelde. Sorry, stom....:{

    Hey nu ik geen live meer heb, zijn er nog mensen op xbc? En dan halo 1 ofzo? Wilt freakindell geen pakkie krijgen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina