IK weet niet wat ie gedaan heeft, maar de dag erop had ie 1 x 48 uur op zn bestaande silver acount Maar inmiddels toch maar een 3 maanden kaart gekocht..
Hoi, Mijn xbox live account is al 2 weken naar de klote en Microsoft is er nog steeds mee bezig.. wel erg graag een keer Gears of War online spelen, dus heeft er misschien iemand nog een trial kaart ? Groeten, Bowromir
Hallo Peepz...ik heb een defecte xbox 360...maar heb net die mensen van MS gebeld..en die vroegen voor mijn serienummer van mijn xbox...dus ik zei tegen die vrouw...dat ik geen serienummer kon vinden...ik weet zelfs dat die serienummer ergens in die dashboard ligt....maar ik kan zelfs mijn xbox 360 niet starten..want die is death!!Nou mijn vraag is...Waar ik mijn serienummer kan vinden...Pls help...Alvast bedankt
Je serienummer staat binnenin bij je USB poorten aan de voorkant! Dus ff het klepje naar achter doen en dan zie je code staan!
Ik heb nog wat van die starterskit kaarten liggen maar werkt dat gewoon allemaal bij de 360? ik heb er 1 van 12 maand, 1 van 3 maand, 2 van 2 maand en 1 van 2 dagen.... Dus gewoon code invoeren en klaar? Alleen die laatste is van 2 dagen staat Xbox 360 bij op ... die andere hebben allemaal nog de oude look.
heeft iemand mischien een code voor me heb vandaag me 360 terug en ik wil wel een keer gow online spelen !