Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    @ falcon: Als je je verveelt, hoor ik graag Zelda info aan.
    Kan via PM of Xbox Live ;).

    Ben van plan om deze maand de DS Lite te gaan halen en dan ook spoedig de Wii. Ben weer helemaal into big N!
     
  2. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor werk doe je?
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even offtopic: autoverkoper bij Seat / marketing assisstant bij Seat.
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ach zo moeilijk is het niet :cool:

    Hier het ontstaan van Hyrule
    http://www.zeldanederland.nl/content.php?content.71

    Hier de tijdlijn van Link(en)
    http://www.zeldanederland.nl/content.php?content.119

    En is natuurlijk veel interessanter als je de games ook gespeelt heb. ;)
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand??
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, iemand vertelt mij zo het eind van Twilight Princess :{
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Wat een kutstreek. Waarom zou iemand dat willen doen? Meeste echte Zelda Fans wachten al sinds MM op een echte Zelda game (TWW telt echt niet mee). Echt ongeloofelijk kut...ik heb er echt geen andere woorden voor.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Ik vond het waarschijnlijk samen met OOT de leukste en beste Zelda games.
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Yes ik heb hem ook !!!, vandaag toch meegekregen bij Saturn Rotterdam !!, woehoe, ik heb Zelda erook bij gehaald en een extre Nunchuck en Wiiplay met Wiimote. Ik was de eerste die hem meekreeg bij Saturn. Das dus een Mediamarkt concern !!, misschien geeft dit wel de stap om Mediamarkt toch de consoles te laten verkopen
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  10. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem ook:) , over 2 weken ofzo ga ik hem halen ! Nog even wachten op reacties en mijn salaris
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Media Markt verkoopt hem echt pas morgen, net weer even gebeld voor bevestiging. Ik hoorde wel dat ze een hele meute mensen verwachten dus ik ga vroeg m'n kratje uit.
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Serieus? Ik vond hem erg tegenvallen (en vele met mij) na MM. Te weinig kerkers, stijl sprak me niet aan, ''opdrachten'' waren met vaak lang uitgerekt.

    Mischien ligt het bij de meeste mensen aan de setting..zelda hoor in mijn visie eruit te zien als OOT ,MM, TTP.Betekend nog niet dat ik het spel niet direct slecht vind. TWW was ook zeker geen slecht spel, maar (in mijn ogen) gewoon een mindere goede opvolger van OOT en MM.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Qua gameplayelementen was de game gewoon vele malen beter dan de andere twee. Daarnaast vond ik de setting van het spel juist weer erg leuk en fijn. Ook de herkenbare punten brachten bij mij mooie herinneringen naar boven. Ik ben het wel met je eens dat de game te kort was.
     
  14. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nu een paar uurtjes met de Wii. Enkel Zelda, Wii Sport en Wii Play gedaan, aangezien de rest nog niet in de winkel lag, maar ik ben nog niet onder de indruk. Leuk met wat vrienden, maar ik denk niet dat ik ooit single-player spellen erop ga doen, ik heb liever een gewone controller.
     
  15. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook.. Had na 1.5 uur spelen echter wel mijn controller met een gebroken bandje op de grond liggen.. gelukkig ging ie niet door de nieuwe tv;)! Hij staat dus nu onder dwang boven op een pis tv'tje! WiiSports is leuker dan ik had verwacht!
     
  16. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. HD-DVD speler of Wii.. moeilijke beslissing..
     
  17. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    nou morge ga ik maar eens stad en land af om een wii te pakken te krijgen kan niet wachten om de nieuwe zelda te spellen ik denk dat als ik de wii heb er ook gelijk zo'n rubber hoesje voor de controler bij haal weet maar nooit als ik de beelden op internet ziet dat hij dwars door een tv gaat.
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    niet echt \o/
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik wel.. haha.. ben bang dat ik een miskoop doe als ik een Wii koop.. besturing is wel lachen, maar daar wen je aan, en dan beginnen de zeer matige graphics op te vallen op m'n hdtv.. zo denk ik dat het gaat dan .. haha

    En heb twijfels over de games.. Red Steel lijkt me wel vet.. Zelda is niet echt mijn ding (TWW ook maar 2x gespeeld ofzo) Monkey ball lijkt me wel lachen.. verder niks eigenlijk.. behalve sports dan.. lijkt me wel fun.

    Ik word gek man.. haha.. die HD-DVD speler vind ik ook zeer aantrekkelijk.. superscherpe movies op m'n HD scherm. voorbereid op de toekomst..

    Ik weet 't echt niet..
     
  20. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    als je al alleen al op marktplaats kijkt hoeveel wii's er al te koop worden aangeboden voor meer dan 300 euro dat zijn er toch ook al aardig wat jammer hoor dat er van die mensen zijn die er alleen geld aan proberen te verdienen ik ga er toch echt niet meer dan 250 voor betalen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina