[Hulpthread]Prey.

Discussie in 'Algemeen' gestart door its me martin, 17 jul 2006.

1. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan hoor:).Zal je mij nu effe kunne helpen:9Want hoe zie je hoeveel geld je hebt verdient?Ik zie alleen maar credits staan.

2. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IEMAND ZIN OM SAMEN DE ONLINE ACHIEVEMENTS TE HALEN
    VOEG ME MAAR TOE D RIDAH
    GRTZ

3. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er spelen nog maar weinig mensen dit online en met die verdomde k**lag is het niet speelbaar :mad:

4. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd.ik dacht da het aan mij lag..maar die lag is dus echt zo.En ik had pas prey gepatch:confused:

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eind! Baas! Verslaan? Hoe? :p Ik ben nu bij de laatste level en die sphere vrouw zit dus in zon kist rond tedraaien! Nogal raar...Maar wat nu? Je ziet wel bepaalde stukken een soort van straal raken? Maar wat nu :confused: HELP?? :'-(

6. Mythe gard

Mythe gard Guest

Als het de eindbaas is doe je het volgende...

Zet of activeer al die explosive ballen die je in de luckt kan krijgen langst de 4 hoeken.

ze vliegt er af en toe voorbij en moet je op het juiste moment op die bal schieten als ze voorbijkomt gevlogen...moet niet echt nauwkeurig

tot je ze doodhebt.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tnx ik was er al achter gekomen!! Damn wat een korte speelduur...Maar oh wat bruut 8) Kan niet wachten op Prey 2!!! 8)!! \o/

8. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Bruut? Ik vond Prey maar een stom spel eigenlijk. De helft van de tijd was ik aan het zoeken waar ik nu weer heen moest, erg frustrerend. En daarnaast is het spel veel te makkelijk aangezien je niet dood kan. Er is dus geen enkele uitdaging en daarnaast is het spel ook erg kort. Maar goed, da's mijn mening ;)

Sorry voor de off topic opmerking.

9. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prey was echt geweldig... Maar wel makkelijk om uit te spelen.
    En behoorlijk f*cked up, steeds weer onderste boven dan weer recht, maar dat maakt het spel juist zo apart!
    Maar Prey stom... echt niet.

10. partyman26

partyman26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help! Ik kon niet verder met Prey

Wie kan me heel blij maken! En me een tip geven om verder te geraken in het spel Prey. Het probleem is in het level: Jen .
    Daar is een speciale poort waar je alleen met je geest doorkan, met erachter een deur. In die ruimte voor de poort..bevindt zich een aantal beeldschermen en soort bedden. Wie weet wat ik hier moet doen om verder te komen?
    Alvast bedankt....

11. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben pas weer veder gegaan met prey ik zit in het level the complex in die kubus maar ikw eet niet wat ik moet doen?
    iemand tips?

heb hem al :)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  12. Makz

Makz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in een level (weet zo ff niet hoe die heet) waar je op een gegeven moment 4 van die platformen hebt met boven een ventilator waar een groene wolk uit komt met 3 laserbeams eromheen, je kan daar met zo'n vliegtuig-achtig ding rondvliegen, maar ik heb geen idee hoe ik hier nou verder kom, er gaat geen deur open niks..
    ging er zelf van uit dat ik bij 1 van de platformen de laser moest activeren maar die monitors zijn allemaal kapot..

edit: al gevonden ;)

Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  13. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    sorry voor het ophalen van dit topic, maar ik zit er nog aan te denken om dit spel nog even te kopen voor tussendoor :9, is het wel een aanrader voor een euro of 30?

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom vraag je dat in de hulpthread? :9

Probeer het game topic eens: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=73064& ;)

15. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    die kon ik dus niet vinden..

Deel Deze Pagina