Ranked matches, achievements/gamerscore hebben bij mij eigenlijk wel een positief effect. Hierdoor speel ik de games op de een of andere manier meer/langer. Het is niet dat ik perse een spel koop voor de achievements bijvoorbeeld, maar ik vind het wel een leuke motivatie. Als je nu bijvoorbeeld een level hebt uitgespeeld, en het tekstje "Achievement Unlocked" komt tevoorschijn, heb je toch een soort gevoel dat je vooruit gaat vind ik, dat er een einde is zegmaar Sommige mensen zullen dit onzin vinden, maar zo werken de achievements/gamerscore en ranked matches bij mij..
Ik ben persoonlijk niet zo een fan van de ranks omdat je door sommige mensen zelfs uit de room wordt gekicked alleen maar omdat je bijvoorbeeld geen ranking zou hebben. Mijn zus is bijvoorbeeld een groot liefhebber van Burnout: Revenge, zij speelt puur samen met haar vriend voor de fun, het maakt haar niet uit of ze wint of wordt verslagen, zolang ze maar lol heeft.Helaas zijn sommige mensen zo flauw om haar te kicken omdat ze geen ranking heeft en dat verpest af en toe toch wel het plezier in een spel lijkt mij zo. Gelukkig zijn er ook normale mensen online die het niet erg vinden dat iemand meespeelt ondanks dat diegene geen ranking heeft. Een dikke voor die mensen dan ook . Xbox Live is misschien ook voor de competitie maar vooral voor de fun online lijkt mij .
Het gaat allemaal voor de Fun jah.... Of je moet wel op een heel hoog niveau gaan liggen gamen! (gisteren aaf was daar een docu over op Discovery dacht ik) In elk geval is een Ranking totaal niet belangrijk. De enige die er naar kijkt, zijn jij en misschien je vrienden volgens mij ! Toch krijg je zo wel een onderlinge strijd, die gewoon lachen is... Ik was ook niet van de Ranking, maar ben door mijn vrienden mee getrokken zoals bij een spel als Graw. Niet dat je daar hoog wilt staan, maar je kunt zo wel goed je Cijfertjes zien zoals Kills, Deaths enz... Bij een spel als PES 6 wordt het een ander verhaal. Daar wil je gewoon zien hoe goed je bent tegen over andere van de wereld, en dan is Ranking spelen erg leuk. En voor de mensen die Ranking niets vinden, is er nog altijd gewoon de Player Match!
Had zelf ook een tijdje dat ik achievementgeil was. Gewoon dingen doen die je niet wilt, voor dat ene puntje. Maargelukkig kwam ik erachter dat het helemaal geen reet uitmaakt. BTW: bij Rainbow Vegas ga je zelfs ranks omhoog in een player match, maar in dat spel gaat het niet om prestaties want je krijgt zowiezo punten bij, of je nu wint of verlies. Vind ikzelf wel vet. :b:
Leaderboards vind ik soms wel geinig. Heb nog een tijdje in de top-20 van Hexic HD gestaan, alleen daarna begonnen de echte nerds die potjes van 100+ uur speelden, daar had ik even geen zin meer in... Maar het is wel grappig om te zeggen. Achievement geil ben ik wel. Niet zo zeer om de ranking, maar ik heb voor m'n gevoel pas een game ECHT uitgespeeld als ik alle achievements heb gehaald. Ik kan er dus ook niet tegen als er van die online ranked achievements inzitten van "Wordt #1 van de wereld", dat word ik toch niet omdat ik nu eenmaal de tijd en bovendien zin niet voor heb, maar ja, als je dan 49 van de 50 achievements hebt gehaald, behalve die ene, dan stoort me dat mateloos... Maar goed, ik ben een mierenneuker wat dat betreft...
jah haha zo heb je echt bijna onmogelijke achievements waaraan ik me ernstig aan kan storen: Play 1000 games Online, Get 10.000 kills total ranked online, Kill 5 people with an single mortarstrike without a teamkill, enz uiteindelijk wel haalbaar maar ongelooflijk als je ze haalt
hmm nja ik vin achievements ook wel leuk verlengd idd de speelduur van een spel... maar die rank die doet me dan niet zoveel ik speel altijd player matches.. maar als je dan dus ranked matches doet word je meer met spelers van je eigen niveau in een game gezet ofzo?
ik moet eerlijk zeggen dat die archievments me geen flikker intereseerde. Ik speel veelal online. Ik sta ook pas op 955 Gamerpoints ofzo. Ben 2 weken geleden met CoD3 single player begonnen. Toen merkte ik wel dat het wel verslavend is die punten. Als je de ene archievment unlocked heb ben je al snel geneigd door te gamen omdat je er meer wilt halen. En toen kreeg ik "the rong of death"........... en was t tijdelijk even afgelopen met punten halen
Gaat het nou om ranks in de game of achievements? Iig: ranked doet me persoonlijk vrij weinig. Alleen bij burnout heb ik het een tijdje leuk gevonden. Ik begon ergens ronde 65.000 en uiteindelijk ergens op 7000 nog wat beland. Echter de ladders zijn vele malen te lang. Het is veel leuker als die boards worden opgedeeld in categoriƫn en dat je als je eenmaal eerste ben van een cat (of de eerste vijf oid) doorschuift naar de volgende. Achievements vind ik echt 1 van de beste toevoegingen van de 360 tov de xbox 1. Ik doe gewoon net iets meer mijn best; ik probeer een race alsnog iets sneller te doen, ga toch voor die ene extra kill of speel een spel nog een keer uit op een hogere moeilijkheidsgraad (tenminste doe ik bij GoW). Dat was daarvoor echt no-go voor mij.
die rankings zijn een hele goed uitvinding van microsoft (of wie het ook heeft verzonnen) het is voor veel gamers namelijk wel erg belangrijk en verslavend kijk maar naar halo 2 waar mensen alles deden om hogere rank te krijgen, bij xbox 360 is met die achievements voor veel gamers de levensduur van een spel ook hoger
Ik trek me over het algemeen weinig aan van die achievements, ze zijn wel leuk om te halen. Maar als je er dingen voor moet doen die je anders niet zou uitvoeren om een game uit te spelen ga ik niet speciaal voor die achievement allerlei dingen uithalen. Bij Saint's Row bijvoorbeeld heb ik alleen achievements gehaald die ik gewoon kreeg tijdens het spelen, maar dingen als 100 overvallen plegen e.d. heb ik nooit gedaan.
kun je een clantag voor je naam zetten later? of moet je als je clan joined nieuwe account aanmaken en opnieuw beginnen met je rank
Of een goede rank belangrijk is, hangt van jou af. als je pro wilt gaan spelen, dan is ranked echt belangrijk, ik bedoel maar, wie ziet je als je op een lage rank staat?
Ik vind me rang in games niet echt belangrijk, vind alleen achievements wel leuk, aangezien dat bij sommige spellen een grotere replaywaarde geeft