Prijsverlaging 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigSyke, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Laatst kwam ik tot de conclusie dat ik de hardware race van de pc beetje beu begin te worden. Iedere keer maar upgraden.

Op de vorige generatie consoles vond ik online gamen nogal msager, maar met de komst van de 360 en aankomende ps3 heb ik wat meer vertrouwen in het online spelen.

Nu heb ik alleen wel de vraag of de prijs van de 360 binnenkort omlaag zal gaan. ik ga volgende week op vakantie en daarna komen de feestdagen dus veel tijd om te spelen heb ik niet.

Daarom vroeg ik mij of er verwacht wordt dat de 360 na kerst/begin volgend jaar wellicht in prijs zakt?

Het lijkt me namelijk zonde als hij een week of 2 later 50 euro of meer goedkoper wordt.

Ik zit nu te denken aan het premium pakket met gears of war en een play and charge battery set voor de controller. Met een 2e game ben ik dan rond de 500 euro kwijt en dit vind ik redelijk veel geld. ook wilde ik een xbox live abonnement nemen (gold) en wellicht een 2e controller (wired)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    een orijsvelaging wordt niet verwacht voor eind 2008.... De Xbox 360 is namelijk veel goedkoper dan de PS3 en er zijn er op dit moment meer verkocht. Dus waarom zouden ze de prijs willen verlagen?

Je kan de 360 altijd 2de hands kopen

Er is nu wel een gears of war pakket voor 435 euro geloof ik

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    tja dan betaal ik toch liever het volle pond.

Je weet nooit in wat voor staat zo'n 2e hands is, en ik ben niet zo bekend met marktplaats en ben bang gescammed te worden.

meestal verschilt zo'n 2e hands 360 toch maar 30 euro, en als ik dan gears of war los moet kopen ben ik hetzelfde kwijt.

Het is niet dat ik het geld niet over heb voor de 360, maar ik vind het zonde te kopen als het binnen zeer korte tijd lager geprijsd wordt, en dacht dat wellicht ivm lancering wii en ps3 de 360 zijn prijs zou verlagen

dat hoopte ik iig :p

En heb beetje rondgekeken op internet, en dat gears of wars pakket is idd bij een aantal zaken te krijgen voor 429,-

Dus dan tel ik daar de extra accesoires bij op en dan kom ik rond de richt prijs uit mijn eerst post (live gold, battery plug and charge, 2e game)

Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope de prijs van de 360 is ook niet gedaald nu de PS3 gelanceerdbis. Tevens zal de PS3 de eerste maanden slecht te vinden zijn

5. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat mensen op die prijsverlaging wachten. Er zijn vaak zat aanbiedingen bij de mediamarkt of dixons, wanneer de 360 voor een week maar 360 of 370 euro is, dan heb je al bijna je prijsverlaging. Koop nog eens zo'n wireless pack en je bent helemaal goedkoop uit. Het is gewoon een kwestie van een beetje de forums in de gaten houden, komt zo'n korting meestal wel voorbij.

2de hands vind ik ook niet de moeite, maar dat is persoonlijk. Al die onzekerheid met garantie enzo, en dat voor een paar tientjes.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ben het met je eens morradin. Ik wacht ook niet echt op die prijsverlaging, want ik ken mensen die wachten liever een half jaar dan dat ze voor 50 euro meer dat halve jaar spelen, maar wil gewoon niet met 1 week verschil 50 euro teveel uitgeven omdat nu de feestdagen straks voorbij zijn en ik toch geen tijd heb to na oud en nieuw. Daarna heb ik tentamens dus zou ik evt iets langer kunnen wachten (beter voor mijn cijfers:p) maar als de verlaging niet komt koop ik meteen na oud en nieuw.

die acties in de gaten houden is ook een goed idee.

zal eens de krantjes in de gaten houden.

voor mensen die nog meer op prijs letren, ik kwam laatst deze site tegen:

www.budgetgaming.nl

Op deze site zie je de aanbiedingen en kun je bij de zoekmachine games of accesoires invullen en zien waar ze op dat moment het goedkoopste te verkrijgen zijn.

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan enkel zeggen: koop de 360 met gears of war + live gold en je hebt een game waar je maanden niet mee mee kan stoppen:) (multiplayer is SUPER verslavend!)

8. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er eigenlijk van uit dat ze Sony nog een doodssteek willen verkopen volgend jaar kerst. De Xbox360 levert al geld op, met een verbeterd productieproces (65 Nm) zullen de opbrengsten nog verder oplopen. Ruimte genoeg voor een prijsverlaging lijkt me. Maar goed daar ga je natuurlijk niet op wachten als je nu al een Xbox360 wil kopen.

9. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dat nou b00n =D dat spel is nog geen maand uit

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat voel je gewoon :lol:

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    kan het wel begrijpen van dat speel je maanden.

Dat is het type spel dat je koopt en bij het spelen, je mond open valt van verbazing of je een stoot adrenaline krijgt zo leuk dat het is en dat als je thuis komt en je even wat ontspanning wil moet spelen.

Iedereen kan wel zo'n spel opnoemen. Vaak ook je eerste online game. Iedereen herkent die frisheid van: niet meer tegen je vrienden alleen die of veel beter/slechter zijn dan jou en geen singleplay meer, maar tegen iedereen en alles spelen

12. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Een prijsverlaging hoef je inderdaad voorlopig niet te verwachten, daarentegen krijg je wel waar voor je geld vind ik, een super console met fantastische games die er nog goed uit zien ook naast een uitstekende speelbaarheid :).
    En met Xbox Live heb je het beste online gaming netwerk van dit moment :).

13. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inderdaad het geld waard, al vind ik het nog steeds genaaid dat je van de 20 GB maar 13 GB overhoudt. En als je de PS3 en X360 naast elkaar vergelijkt, opties van beide consoles inbegrepen, is de PS3 prijstechnisch gezien wel aantrekkelijker.. Blu-ray, 3x zo grote harddrive, ingebouwde wifi-adapter...

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Blu-Ray is een van de standaarden voor de opvolger van DVD maar is het nog niet. Zelfs in de bioscopen vertrouwen zij voor hun digitale films op Blu-Ray (maar dat komt misschien omdat veel digitale projectoren met Windows werken).
    Verder is de 7 gigabyte die is ingepikt nodig voor o.a. het backwards compatible maken van games :) en dat is ook wel de moeite waard zou ik zeggen :).

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ben je niet blij met Backwards compatability dan (2 gb) of met korte laadtijden Cache 5 GB? Totaal = 7 GB ... haal maar eens je HDD er af en ga eens kijken hoe snel Oblivion dan is ;)

De ingebouwde wifi adapater zit alleen in het dure model ... de grotere harddisk is nodig omdat blu ray tager is .. dus dan heb je de optie om een groot deel van de game naar je HDD te kopieren, maar dit is meer voor de PS3 vs Xbox 360 discussie

16. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    b00n?:confused: wat is dat voor computer nerd taal:lol:
    Nou hij is op dit moment zo vermakelijk dat ik hem elke dag weer met veel plezier speel. Ik speel al lang genoeg games om te weten dat dit echt leuk blijft!O-)

17. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ps3 gaat duur blijven. Dit komt alleen door de blue ray technologie. deze is en blijft duur. Mijn baas zegt dat voordat de ps3 uit komt de prijs wel zal dalen. Ben benieuwd dus. moet vanaaf weer werken dus zal het wel ff vragen.

18. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je geen prijs verlaging voor eind 2006. Of klopt het echt dat geen prijsverlaging zal komen tot eind 2008

19. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet, de 360 is sowieso al goedkoper dan de PS3, alleen de Wii is goedkoper, maar die mikt dan ook op een heel andere doelgroep.

20. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand tot hoelang het Xbox 360 Wireless Expansion Pack te koop is?? Of blijft ie gewoon standaard te koop? Of zou er binnenkort nog een ander pack te koop zijn?
    Niet dat ie te duur is hoor, maar als er volgende maand ofzo weer een nieuwe pack komt dan haal ik die...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina