360 Spaced m

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door faat, 8 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faat

    faat Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey allemaal,

    ik wou vragen, kijk ik heb een 360 maar hij flipt telkens en ik moet m dus ruilen voor een andere 360.
    Het probleem is dat ik de bon er niet meer van heb. is het nog mogelijk om dit ding te ruilen??

    Groet Faat
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste welkom, ten tweede is het niet de bedoeling dat je hiervoor een nieuw topic opent.

    Je moet Microsoft even bellen en het probleem uitleggen.. dan komen ze je 360 halen en heb je hem na een weekje weer terug..
     
  3. faat

    faat Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok
    maar niet te mans he anders word ik misschien link en dan kan je maar beter oppassen jonge man. dus hou gewoon je manse bek dicht aap
     
  4. faat

    faat Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    maar tog bedankt
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Lol wat wou je doen? Je capslock aanzetten?
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gefeliciteerd, iemand beschuldigen van een grote mond en dan zelf zo gaan schelden. :{ Het is dat je net nieuw bent, anders had ik je hier wel een waarschuwing voor gegeven, let daar aub op wil je. Hij praat toch ook niet zo tegen jou? En zelfs al zou hij dat doen, dan is dat ook geen reden om je zo te verlagen.
    Dan gooi ik je topic ook maar dicht, als je nog serieus geholpen wilt worden: kijk even hier. Maar het komt er altijd op neer dat je gewoon even Microsoft moet bellen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina