He, Ik zag in de sign van TheFlood staan gamez wannahave: Perfect Dark Zero. En nu vraag ik mij of perfect dark op de xbox komt, en zo ja, waarneer. Ik heb namelijk in de tijden voor m'n xbox tijden lang op de nintendo 64 gespeeld en was helemaal verslaaft aan Pefect Dark. Maarja, waarom spelen op de N64 als er een xbox is... . Greetz, Rick =]
Hij komt wel op de XBOX, de datum is alleen nog niet bekend. Ik meende gehoord te hebben dat hij ergens tegen het einde van 2003 uit zou komen.
hoop dat ie eerder komt, het is wel een vet spel, hep hem ook voor de n64 maar op de xbox lijkt hij me ook vet kan niet meer wachten
Ik maak mij alleen zorge nover het nieuwe 'uiterlijk' van PD0, en wie weet wordt hij voor de Xbox gecanceld en voor de Xbox2 gemaakt.
Ja, ik snap het ook niet. Dat cell-shading is leuk, maar nu draaien ze te ver door. Maar we zullen zien, als het maar niet zo nep wordt. Hopelijk vloeit het bloed nog wel rijkelijk...
voor dat spel alleen al zou ik een xbox kopen maar ik heb al een xbox dus koop ik het spel maar als het uit is Ik kan niet wachten.
daarom, ik heb van de week een N64 gekocht met Mario 64... morgen krijg ik Mario Kart 64... en dat is ook gelijk de reden dat ik dat ding gekocht heb Nou Goldeneye en Mario Party nog, en ik ben gelukkig!
Ik heb et een keer gespeeld maar kan niet meer zo herrinneren, ik weet wle nog dat ik et een vet spel vond, maar is dat ook zo???????
jaaa! singleplayer was al heel goed, maar persoonlijk vind ik dit spel een van de multiplayers ooit hebben.
Ja, ik hoop dat hij op de Xbox ook over Live speelbaar is. Dan heeft Halo 2 er misschien een concurrent bij...