wie vanacht tag team wil spelen ofzow voeg mij maar toe gamertag : bloodyhand en wat is die vicera ofzow iritant
Hoe speelt deze game eigenlijk. Ik had de demo geprobeerd maar ik vind die controls wel erg raar. Went het gewoon na even spelen of blijft het minder
Je moet het ff onder de knie krijgen, nieuwe controls deze keer,vast pakken doe je mer Rechter knuppeltje, en strong grapple's doe je met RB ingedrukt en dan rechterknuppeltje 1 van de 4 windrichtingen opdrukken
hehe ok.. had hem bijna verkocht maar hou hem nog even aan denk. Online gingen 2 potjes te goed de rest was bijna niet te doen met haperingen.. maar met mensen uit nl zal het beter gaan denk ik.
zitten wel veel mietjes online daar zeg, kheb al 3 keer een titel match gewonnen maar elke keer als de scheids tot 3 wil tellen quiten ze in eens de match en verlies ik mn punten, laffe honden daaro..
Ik had hem vandaag in mijn handen, maar ik twijfelde te erg. Wie kan mij overtuigen dat dit spel leuker is dan doa 4. Ik weet wel dat doa iets anders is, maar waarom zou jij mij deze aanraden ?
En werkt het online ook goed ? want ik hoorde bij doa dat er nog wel eens af en toe lagg was. Maar dit gaat dus vloeiend en goed online ?
ben hem deze namiddag ook eens gaan halen. En vind het een erg goed spel. Net carriere begonne met bobby lashley. online nog niet geprobeerd maar zal ik erna eens proberen Ben er al helemaal weg van.Zitten best veel moves in Weet er iemand hoe ik een een wedstrijd met bijvoorbeeld 3 man.Hoe ik me op een ander mannetje kan richten.