[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperGTS

    ViperGTS _/_/_/_/_/

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een bon nodig als je m op laat halen?
     
  2. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee je hebt geen bon nodig.=(
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou s op man, ik vind t al erg zat dat me zoon in Duitsland ligt :emo:
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is dit hier de repaircenter.

    49°53'12.85"N - 8°36'19.10"E
    [​IMG]


    De trackingnummer die ik van M$ heb gekregen werkt helemaal niet :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  5. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, met zo'n antwoord kan ik wat.
    Ik denk dat ik de 'gok' toch maar ga nemen.

    Staat er ook ergens op de site van microsoft iets over deze problemen?
    heeft iemand de link hiervan?
     
  6. flappah

    flappah Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens die Xboxsite zijn het niet alleen de 2005 modellen die problemen kennen. Ik heb ook mensen gelezen met gloednieuwe 360's die onmiddellijk gebricked werden. Persoonlijk wacht ik nog steeds totdat Microsoft zelf met nieuwe info komt. Of dat er een nieuwe patch komt.

    De link is:

    http://forums.xbox.com/8227010/ShowPost.aspx
    (74 pagina's!!)
     
  7. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox ligt al vanaf 28-11 in het reparatiecentrum nu krijg ik net ineens deze email : We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

    Dit vind ik heel vreemd aangezien ik vrijdag nog naar MS heb gebeld. en de man mij mededeelde dat ik hem binnen een week terug zou hebben. Nou ik wacht het wel af.
     
  8. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    pffff hopelijk wordt er snel iets aan gedaan dan.
     
  9. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me echt af wat MS met deze problemen gaat doen...dit kan echt niet zo door gaan...stel je voor dat deze pb door gaan...dan raken ze heel veel fans kwijt...ze moeten echt deze probleem fixen...ik vind dat MS een hele grote fout heeft gemaakt.Sony zal zich kapot lachen...majah dat is goed voor hun. :)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem in ieder geval voorlopig niet denk ik.
     
  11. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is heel k.. mijne is ook kapot gegaan, maar het valt op zich wel mooi. het zijn er enkele honderden in NL tegen over enkele duizenden wat in NL zijn verkocht die wel gewoon werken. Maar het blijft natuurlijk rot. En wat betreft sony. ik heb al 4 keer mijn psp teruggestuurd ivm dode pixels en ik heb nog steeds geen perfecte psp. Dus ja...
     
  12. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vanavond een vreem probleem met mijn 360.

    Ik was met een kameraad Rainbow Six Vegas aan het spelen. Toen hij een rookgranaat wierp, was die rook 'niet mooi'. Het was niet grijs/zwart zoals anders, maar met blauwe lijnen die erdoor liepen enz... Het beeld werd ook steeds slechter, met gekleurde lijnen...
    Kheb het spel een paar keer opnieuw gestart, telkens na een smokegrenade ist om zeep.
    Daarna heb ik PES 6 gespeeld en waren de vreemde kleuren ook soms te merken, vooral bij overgangen tussen 2 beelden, bij een zwart scherm.
    Ik moet er ook wel bij vertellen dat ik regelmatig een rode ring heb bij het opstarten, met de melding E74 erbij. Zou een fout zijn met de AV-kabel. Maar na een reset lukt het dan weer wel.

    Iemand dit nog al gehad? Of enig idee wat het kan zijn?
     
  13. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    Reken er maar op dat je 360 helemaal de onderkant van de grasmat gaat bekijken als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou de helpdesk bellen misschien hebben hun een oplossing maar ik denk dat ie voor reparatie opgestuurd moet worden. Als je de rode ring krijgt heb je dan 3 rode stukken met die rechtsboven uit? Dat betekend een hardware faillure.:'-(
     
  14. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    He, bah ik wordt echt een beetje depri van al deze verhalen, van gerepareerde consoles.

    De mijne gekocht in maart 06 (mfg date 1-23-06), op 23-11 gaf hij de geest. Volgende dag opgehaald door UPS. Ik moet zeggen 6 dec weer terug, best snel dus. Hij zag er prima uit en "rook"nieuw, maarrrrrr hij was van 29-9-05 AARRRGGGG! een oude dus.

    Maar ja, hij zag er prima uit, dus ik dacht: het is beter dan niks! ik kon in ieder gecal weer gamen..........NIET DUS!!! hij ging goed aan, startte goed op....maar de dvdv lade ging NIET OPEN!!!

    Dus hij kon op 6 dec weer terug, mar het gekke is, dat ik eigenlijk blij behoor te zijn als ik er weer een terug krijg.Maar ik ben bang dat ik met angst en beven de console aan zal zetten (hopen dat hij het houd?!?!) Dit kan eiegenlijk toch niet???? een console van €400 !!!!

    Je krijgt toch een tweedehandse terug, dit kan toch niet goed zijn??? hoeveel draaiuren staan er al op??? en als ze dan toch een tweedehandse terugsturen, waarom moet je er dan 2 of 3 (of 4) weken op wachten???? DAn kunne ze toch net zo goed, er gelijk een terugsturen, of met het ophalen door UPS gelijk een andere geven??? (scheelt weer een rit of 2)

    Dit is toch een teken dat MS VEEL TE SNEL is geweest met het op de markt brengen van de 360??? Er zijn nog veel te veel problemen mee of niet?? En dan nog maar te zwijgen, over het terug sturen van een defecte (oudere) console?!?!:mad: :mad:

    Ik heb zoiets gelezen dat er een europese wet is die voorschrijft: dat na 2 keer reparatie (want zo noemt MS het) het produkt weer kapot gaat, er een nieuw exemplaar of geld terug moet komen??? Is dit waar of niet?? Want ik heb me voorgenomen, dat als het volgend exemplaar het weer begeeft, ik zeer ga twijfelen om in Maart over te stappen op Sony's nieuwe console.

    En dan kijk ik medio 2007 nog wel of ik een (eventueel verbeterde) 360 koop.........

    Ben al JAREN een trouw XBOX aanhanger, maar vind dit te triest voor woorden:'-( :'-( :'-( ....Wordt vervolgd...
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dagelijks wat voor ellende jullie hebben,dus voorlopig voor mij geen 360 hou het wel bij het ouwe bakkie.
     
  16. DarkRealityNL

    DarkRealityNL Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    *Zucht*

    Ik maar denken dat mijn launch dag xbox het nog wel effe ging volhouden, maar het begint er ook aan te komen. Kan ongeveer 2 minuten spelen, en dan crasht die. En dan kan ik opnieuw opstarten, en begint het verhaal weer van voor af aan.

    Alleen het stomme is, dvd's speelt die wel gwoon normaal af, zo lang als ik wil. Heel maf, maja, kheb me kick(x)box kleding al weer uit de kast gepakt, kan ik morgen ruzie gaan zoeken met de helpdesk :mad:

    Zijn er uberhaupt nog mensen met een xbox van de launch date (is dat 23 oktober manufacture date) die het nog wel doet?
     
  17. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Die Email kreeg ik ook al. (Mijn 360 staat ook sinds 28-11 in Duitsland)
    Ik snapte er echt niks van en was er ook even kwaad om.
    Maar als ik die mail letterlijk lees staat er dat ik mijn EIGEN 360 gerepareerd terug krijg.
    Dus we zullen wel zien wanneer er weer een 360 word bezorgt en of dat ook echt mijn eigen 360 is. (Heb het serialnummer opgeschreven.)

    Ook staat er dat zodra mijn 360 is gerepareerd dat ze dan contact opnemen met me en dat ik me dan kan gaan klaarmaken om weer te gamen (Lees ze sturen mij een trackingnummer.)
    Ook voor dat stuk van die Email geld: Eerst zien, Dan geloven.

    Maar toch blijf ik het vreemd vinden dat ik die mail pas bijna 2 weken nadat de 360 daar is aangekomen krijg.
     
  18. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit me af te vragen of ik nog een keer moet bellen met die helpdesk of mailen om te vragen wanneer ze met zekerheid kunnen zeggen welke datum mijn xbox360 klaar zal zijn om terug gestuurd te worden naar me.....terwijl ik weet dat dat TOCH geen nut heeft want we krijgen toch allemaal een gereviseerde ANDERE xbox terug, dus wat heeft mijn bellen nog voor nut ???
     
  19. milenko79

    milenko79 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook die mail gehad, net maar even MS gebeld en kreeg te horen dat er al een vervangende xbox naar me onderweg is. dat mailtje zegt dus niks. mijne is trouwens ook 28-11 in duitsland aangekomen

    edit: mijne is net bezorgd door ups
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  20. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vorige week maandag ook problemen met mijn 360, loopt steeds vast in een spel na een willekeurige tijd gespeelt te hebben. Als ik PGR3 speel dan krijg ik zelfs allerlei vreemde textures te zien waardoor je niet meer correct kunt rijden omdat er soms vlakken recht op de baan staan waar je door heen rijdt.

    Heb de 360 vorige week dinsdag aangemeld bij de MS HD en sindsdien zit ik te wachten op een email met labels, vanochtend nog maar eens gebeld en mijn call is opnieuw aangemeld maar nog steeds geen email met labels daarin. En nee, de mail wordt niet geblokkeerd door een spamfilter!

    Hebben jullie enige ervaring met het wachten op de email met labels, duurt dit altijd zo lang of wat kan ik het beste doen?

    Groeten,
    Bart.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina