vastlopers in SC

Discussie in 'Algemeen' gestart door nycity, 23 dec 2002.

1. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Heyy

Kheb sinds een weekie SC in m'n verzameling :D Maar bij het laden en saven hebbik VET VAAK dat ie vastloopt!!!

Er zijn geen krasjes ofzo in de disks, dus dat is het niet denk! Heeft iemand dit ook??

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin had ik dat wel eens, maar nu ik wat verder ben in het spel heb ik nergens meer last van.

3. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff de save file van je hd wissen en opnieuwe beginnen... dat moet helpen als het goed is :)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Try the above..

Ik heb nooit problemen gehad.

5. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Echt VET! VEEL!!

Ik denk wel 7 keer al. In het ene level meer dan de andere.

6. Gameslave

Gameslave Guest

Nooit gehad:confused:

7. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: vastlopers in SC

Same here...het enige level waar ik dit had, was The Police Station...net na het glijden richting brandend gebouw. Verder nooit :)

8. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het één keer gehad toen ik in het hoofdmenu zat. Ik was eventjes koffie halen en toen ik op 'start game' wilde drukken bleef hij dus gewoon staan en deed verder niks. Maar in-game heb ik het niet meegemaakt (ongeveer 20 uur gespeeld).

9. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het 1x gehad bij level 3, als je bij het balkonnetje aan die railing hangt. Toen deed ie helemaal nix meer. Heb ik m maar uitgezet. En daarna was het weer goed.

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    toch slordig dat dit soort dingen gebeuren, waar gaat het toch heen met de wereld:)

11. supermiepie

supermiepie born to play

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe 2keer een vastloper gehad met Sega/JSRF en in JSRF gebeurde het, had mijn boxje pas een dag, heb meteen MS gebeld moest segapack maar omruilen bij dixons die deden niet moeilijk kreeg zo een nieuwe mee, en tot nu toe geen vast lopers meer.:+

12. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem vanmiddag uitgespeeld maar tijdens het eindfilmpje op het moment dat er op de president werd ingezoomd leek het erop dat hij bleef steken omdat het beeld ineens zwart-wit begon te flikkeren en toen ik op start drukte begonnen de credits zich af te spelen. Wie herkent dit probleem of is dit gewoon het einde van het filmpje?

13. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha heb ik ook.
    Laatste stukje van die outro .. opeens blijftie haperen enzo.
    Zwart beeld en opeens die credits jah.
    Schrok me rot haha.

Verder heb ik geen enkele vastloper gehad

14. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Laten we hopen dat het gewoon erbij hoort, je ziet namelijk ook die president eindigen met krachtige woorden en dat herhaalt die dan nog een keer dus op zich wel een afsluiter, ik hoopte eigenlijk dat na het filmpje je zelf naar de VS zou gaan om die bom onschadelijk te maken maar nee:'-(. Ik denk zelf dat ie begon te flikkeren omdat hij natuurlijk helemaal aan het einde van de disk was en misschien staan de credits wel helemaal aan het begin dus misschien bleef hij haperen omdat hij weer naar het begin moest.

15. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Die ken ik ook ja, maar verder nooit troubles gehad met SC!!!

16. jghosty

jghosty Junior Gamedesigner

Leuk Bevonden:
    0
    jullie verplaatsen je xbox teveel of hebben het te ruw behandeld, het lasertje is daardoor los gaan zitten.. vermoed ik

17. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne staat altijd op dezelfde plaats, Heb daarstraks nog gehad dat ie vastliep in level Chinese Embassy:mad: Hebben jullie soms ook dat voordurende getik van die drive? Vind ik vrij irritant. Ik denk eraan hem toch eens binnen te doen=(

18. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je dit serieus!? Nee toch cker? BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!

Dan zou er van ELK spel een vastloop topic moeten zijn, bovendien is de XBOX niet zo fragiel dat de laser los raakt. Ik neem m regelmatig mee in mn rugtas naar een vriend van me, nooit probs gehad. Alleen met SC 1x....... Maargoed, je bent een n00b dus neem ik je het gebrek aan xbox hardware kennis niet kwalijk.

Het heeft puur te maken met de wijze waarop een DVD gebrand wordt....Meestal komt dit soort vastlopers door teveel lege sectoren tussen de data ;) dan leest ie niet verder.

Laser los door verplaatsing......... *proest* yeah, right......

Laatst bewerkt: 24 dec 2002
  19. jghosty

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Waarom is de meine dan nooit vastgelopen?..
    Of komt het omdat ik mn cdtje niet in de xbox laat?

20. jghosty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen enkel getik.. is je cdtje wel schoon en/of zitten er krassen op , misschien terug brengen naar de winkel?

Deel Deze Pagina