Onimusha, Silent Hill, Baldur's Gate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gameslave, 23 dec 2002.

1. Gameslave

Gameslave Guest

Onimusha en Silent Hill zijn al uit, heb van onimusha een filmpje voor ps2 en die ziet er aardig uit, maar verder ben ik niet zoveel te weten gekomen over deze twee games, en baldur's gate duurt nog wel ff voordat die uit is maar lijkt me ook een goede game. Wie kan me er wat meer over vertellen, tips geven welke t beste is of dat er andere games zijn op dit soort gebied. LOTR:TTT lijkt me dus ook een goed spel die ik zeker wil hebben. Hou dus wel van wat adventure actie en n beetje denkwerk (morrowind lijkt me nog niet zo veel) Tips en hulp plz.

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    silent hill is koel als je dat wil horen vin et wel een beetje vage post

3. Gameslave

Gameslave Guest

Wat voor soort game is t (silent hill), is t te vergelijken met resident evil (vin ik erg goede game)? Wil dus wat info over deze 3 spellen, en shenmue 2, want ik heb weinig revieuws ervan (kunnen) lezen, en wil wat meer weten over deze spellen. Gameplay, graphics, stijl van de game (hack en slash of denkwerk) etc.

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    tis idd een soort RE alleen minder bloed en wat meer psychologische angst. Soms hoor je alleen geluiden ofzo vet eng iig. Tis veel denkwerk en dingen zoeken door hele gebouwen heen, gevechten zijn geen hack en slash en ik vermijd de vijanden liever dan dat ik ze neer mep of schiet, ewant ze staan vaak weer op.

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je info wilt over de spellen waarom ga je dan geen reviews lezen :confused: hier staan dacht ik (p)reviews van de spellen..

Laatst bewerkt: 23 dec 2002
  6. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    silent hill :
    Presentation
    Deliciously depressing. Survival horror games live and die on their presentation and SH2:RD is a shining example of the walking dead. 10.0
    Graphics
    Textures that look real enough to touch and environments that look scary enough to have nightmares about. Movements are adequate but not special. 9.0
    Sound
    Engaging and extremely effective at bringing out the coward in all of us. Music can drive you insane, but in a good way. 8.0
    Gameplay
    Not much different than survival horror games of the past and that includes the exclusive bonus mission. Just new puzzles for a new millenium. 7.0
    Lasting Appeal
    Silent Hill newbies will get plenty of enjoyment out of the original game, but PS2 veterans only have the short bonus mission and new bells and whistles to enjoy. 7.0

7. Gameslave

Gameslave Guest

Silent Hill lijkt me dus ook wel een aardige spel.
    PS Het hoeft niet per se hack en slash te zijn (een beetje actie mag wel)

8. Gameslave

Gameslave Guest

Enclave, Hunter; The Reckoning lijken me zeer goede games die ik ook eerders ga halen naast Genma Onimusha en Silent Hill 2 (bijna zeker).

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar de games die je nu opnoemt ( naast silent hill ) zuigen echt :p ik zou eerder voor Mechassault gaan en ik zie dat je halo ook nog niet hebt.. dat is gewoon een must have :+

10. Gameslave

Gameslave Guest

slecht, ik zag juist in revieuws dat t goed games waren, ze lijken me anders wel leuk:confused:

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hunter: the reconing vind ik alleen leuk met 4 player co-op.. 1 keer uitgespeeld en je laat hem liggen. Azurik heeft gewoon een kut camera en geldt het zelfde als hiervoor :p, alleen dan geen multi. en enclave dacht ik ook van dat hij heel goed zou zijn na die reviews gelezen te hebben maar hij bleek dus echt tegen te vallen.. hij is gewoon veel te moeilijk en erg frustrerend! je blijft een level overnieuw spelen

12. Gameslave

Gameslave Guest

Das jammer, maar dat scheelt me wel een miskoop. Dan blijft alleen LOTR:TTT [die hopelijk snel uitkomt, weet niet meer wanneer precies] en Genma Onimusha, thnx voor de info;)

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Genma onimusha is echt heel cool

reviews hier te vinden

Heb de game ook, en heb er vele uren plezier aan beleefd, die game moet je echt hebben..
    De besturing is in het begin wel heel irri (netzo als bij Resident evil) maar wend naar een tijdje wel..

Ook wordt et steeds veel moeilijker, en er zitten ook wel grappige puzzels in :D

14. Gameslave

Gameslave Guest

Onimusha ga ik nu ook zeker weten binnenkort halen.

15. Gameslave

Gameslave Guest

Alleen Silent Hill 2 ben ik nog niet zo zeker van, denk dat t me niet zo bevalt als je veel loop en denk werk hept (vond ik ook minder in RE, dat je hele stukken land moest doorlopen en dan files enzo vinden) dus die laat ik maar liggen.

16. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Silent hill 2 kan ik je zeker aanraden. Ik heb het spel voor de ps2 en ik vind het 1 van de beste spellen die ik heb. Je moet er wel de tijd voor nemen. Want soms ben je wel een tijdje aan het zoeken wat je nou moet doen. Maar als het eenmaal hebt uitgespeeld dan denk je toch: wat een vet (en natuulijk eng) spel is dat. Speel het spel in het donker en je krijgt een gameervaring die je nog nooit eerder hebt gehad. Kan ik je verzekeren.

Onimusha is ook een soort RE maar dan meer op de actie gericht. Is ook een erg leuk spel alleen best snel uitgespeeld. Maar zeker wel vet.

17. Gameslave

Gameslave Guest

SH vin ik te weinig actie en te veel loop en puzzelwerk bevatten.
    Maar hoe zit t met House of the dead 3, ook een lekkere zombie game die op de sega staat als uit in america (10-22-02 is voor ons 22-10-02) Iemand hier wat meer info over, die screens zien dr trouwens wel aardig uit. Wat moet ik me bij deze game voorstellen, alleen zombies knallen of meer RE stijl? Op sommige van de screens zie je wel tijd zitten dat volgens mij afloopt, maar je ziet geen loop van de geweer ofzo, wel kogels op n rijtje.
    En van Blood Omen, lijkt me opzich wel een aardige game, geen geweldige graphics en sound, maar de meningen die bij een revieuw stonden waren zeer verschillend.
    :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2002
  18. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    waah das alleen met een crosshair zombies neerpaffen, verder niet veel( HOTD)

Deel Deze Pagina