1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    ik moet toegeven dat ik de Wii idd niet gepre-ordered heb.... maar het blijft een vervelende situatie....=(
    *slaat handleiding boekje zelda open*
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    deze week eindelijk zelda!! op de cube weliswaar maar dat maakt mij niet zoveel uit,
     
  3. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt in meer of mindere mate gelijk. Ook zijn launchgames niet altijd even sterk, al
    helemaal niet van 3rd party devs. Maar dat geldt echter voor alle consoles. De beste titels zijn console-exclusief:
    Denk ff aan
    - Shadow of the Colossus
    - Okami
    - ICO
    - God of War
    - Gran Turismo
    - Gears of War
    - HALO
    - PGR
    ....en dat geldt al helemaal voor Nintendo imho.

    Wat ik bedoelde te zeggen...Ninty kreeg veel kritiek te verduren voor het recyclen van diverse titels, maar door de nieuwe interface is dit niet erg meer. Het voelt nieuw!! Het voelt goed!

    Daarmee is er geen enkel bezwaar meer om oude franchises wéér nieuw leven in te blazen.
    Daarnaast is het online-gedeelte niet zomaar een add-on, maar er is wel heel degelijk
    over nagedacht. Zo kan Big N op de virtual console een back-catalogue van de plank halen waar je U ( met hoofdletter he*) ) tegen kunt zeggen. Veel games overstijgen nu al met gemak de arcade sectie van XBOXLIVE

    Ik zie de toekomst hoopvol tegemoet :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kzit bi jeen stukje vast, ik moet zeg maar met die boomerang 2 hekken openen door 4 windpilaren te laten spinnen ofzo?? nu heb ik met die boomerang ze allemaal in de '' lock '' gezet, gegooid en alle vier raak, die gaan die rol hekken niet open... daarachter staat een grote schatkist... wat moet ik doen???
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    het patroon op de grond volgen met de lock.

    Ligt het aan mij of is deze zelfde makkelijk? ik kan me herinneren dat op de snes ik de meest obscure taktieken moest gebruiken om een baas te verslaan. Hier licht het voor de hand.

    Gewoon het wapen gebruiken dat je meest recent hebt gekregen en soms je pijl en boog.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  6. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar halen jullie straks Zelda (de cube versie)? Ik zat te denken aan gcshop, scheelt al meteen 10 euro nl.
     
  7. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijk tijdloos spel is het toch!
    Tot nu toe een van de betere die ik gespeeld heb.

    Ik heb nu net de eerste tempel achter de rug.

    Ps. Misschien is het beter als we met spoilers werken.. Ik zou het jammer vinden als ik in dit topic rond aan 't kijken was en me een puzzel verklapt werd.
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de eindbazen zijn inderdaad erg makkelijk, beetje jammer. ik ben alleen nog maar dood gegaan omdat ik van een platform af viel
     
  9. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad zelda voor 20 euro gekocht het doosje is bijna hellemaal kapot en dan mogen ze hem niet meer voor de volle prijs verkopen
     
  10. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    of een wii ! ! _O_
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt mega spoiler maar toch :)
    de eindbaas van het woestijn level is gelukkig wel weer wat moeilijker. \o/
    misschien is moeilijk het niet goede woord, maar je doet er in iedergeval wel lekker lang over. ik was er 20 minuten mee bezig :)
     
  12. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    The Mastersword vinden is toch iedere keer weer leuk :)
    En de watertempel was traditiegetrouw weer flink zoeken.
    Tot nu toe niks dan lof (hoewel dat rotjoch wel eens mag leren om sneller te klimmen zeg).
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    iemand toevallig zelda voor de gamecube al ergens gezien? want ik belde futurezone, en die zeiden dat het gerucht ging dat hij was verzet naar volgend jaar.....(januarie dus ofzo)
     
  14. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op de snow peaks ofzo, en die game blijft zooo vet man damn
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook :) die glijdende vijandjes zijn echt zwaar irrtant |:-
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gewoon 15 december dacht ik:)
     
  17. Cizzler

    Cizzler Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Mediamarkt folder van deze week staat gewoon de GC versie voor vrijdag vermeld. En ook op de site van Bart Smit en dergelijke staat nog vrijdag als datum. Ik denk eigenlijk dat de meeste winkels vandaag of morgen wel de voorraad ontvangen, of dat ze hem allang hebben. Maar ze mogen hem waarschijnlijk nog niet leveren of verkopen.

    Ik heb hem zelf net besteld bij de Dixons daar stond hij gewoon op leverbaar. En bij Dimplus kun je hem ook al bestellen, alleen staat op hun site dat hij wel beperkt leverbaar is. Volgens mij klopt dat wel want ik wou hem eerst op play.com bestellen maar daar was hij vorige week al uitverkocht...
     
  18. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Kheb em gister bij gcshop besteld. de gc versie. Hopelijk krijg ik em vrijdag dan ook binnen, wie weet :). Lijkt me niet dat de gc versie naar volgend jaar uitgesteld gaat worden.
     
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    ik zou niet snappen als ze die zouden uitstellen... ten slotte was TP in de eerste instantie een GC game. dus waarom ze die dan zouden uitstellen.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Om zoveel mogelijk mensen een Wii te laten kopen.
     

Deel Deze Pagina