ik had ooit een gelezen dat infogrames een DBZ game voor de XBOX zou publishen..zag t op green mana ofzo ik denk dat het iets anders dan budokai zou worden. Verder heb ik er nix over gehoord.
jep infrogames zou er een maken multiplatform. heb het filmpje volges mij nog op me pc staan. volgens mij kan je die zo bij kazaa downloaden. gewoon: "DBZ gamecube movie" er staat wel gamecube das wel raar maar als je hem hebt gedownload dan staat er aan het eind van het filmpje dat ie multiplatform is. of multiple console of zoiets.
Ik hoef toch niet van die lamme DBZ spelletjes. Er is er nog nooit een geweest die echt goed was. Afgezien van Hyper Dimension (SNES), die was nog wel leuk. En zijn tijd ver vooruit.
als iemand DBZ leuk vind, dan zit er volgens mij echt bij de persoon een steekje los. Daarvoor moet je beschikken over 1 hersencel en deze delen ze nog met hun blonde zusje.. Maar jah: ieder zijn mening en elke gek z'n gebrek...
DBZ Rulezzzzz Ik vind balen dat dat spel aleen voor de PS2 is, ik hoop dat er 1 voor de xbox komt:{ M'n broertje Dragon hunter is deze reactie van........
Ach je het is maar hoe je het bekijkt. je kan Dragonball Z in 2 versie`s verdelen. 1.een kind vriendelijke versie. (TV) 2.een volwassen,niet gecensueerd versie ( INTERNET\AMERIKA ) ik kijk veel liever de 2e versie,veel spannender en mooier dan de TV versie...