1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    neej jonge ;), ik was gwoon flauw, ik moet zegge dat die quickscope op ipzor (die clip op beavercreek) wel mega lekker was :9
     
  2. Candyman

    Candyman Guest

    RDKL finale gaat waarschijnlijk gewoon door, Sneeka ze connectie heeft er twee weken afgelegen, dus nu kunnen we weer aan de slag. Maar ik moet toegeven dat het allemaal erg slecht geregeld is en ik heb vernomen dat ze na de FFA mischien gaan stoppen. Verder gaan mischien alle top 5 teams veranderen op CBN na. Het is al een tijdje geleden bekent gemaakt dat XiT Killer N heeft gedropt. Verder gaan SV en Legendz ook mischien veranderingen aan brengen.
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    FB, dropt saiyan voor Strongside
    CbN blijft het zelfde (lijkt me logisch)
    Str8 rippin blijft het zelfde
    Xit dropt killerN, nog geen 4de, maar waarschijnlijk gaat dat naded worden
    LeGendZ blijft het zelfde, behalve dat strongside weg is natuurlijk, nog geen 4de (word waarschijnlijk legit, maar hopelijk KillerN)

    en Storm Ventures valt uit elkaar, ramby gaat met zn buur teame (goldend ofso) same met een gast genaamd wolfy, en poon stopt er mee volgens mij, naded en legit gaan weg
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  4. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Mweh SV zegt dat ze bij elkaar blijven, Wolfy vervangt Poon die stopt vanwege een aandoening aan zijn hand.

    Legendz blijft waarschijnlijk bij elkaar maar er zal vooral veel geschuif zijn tussen vG,FBI Michigan etc..
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ElamiteWarrior, Mackeo, FBI Victory, Killer N

    FBI gamergraffix line up ;) (voorlopig), ik denk dat KillerN beter verdient maar toch geen slecht team, over sv weet ik niet zeker, maar ik weet wel zeker dat naded wel met Xit naar andere toernooien gaat, totdat mlg weer begint
     
  6. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Teams

    1. Carbon- 17,185
    Gandhi
    ShocKWav3
    Karma
    gh057ayame


    2. Final Boss- 16,645
    OGRE1
    OGRE2
    Strongside
    Walshy


    3. Str8 Rippin- 13,640
    Anarchy
    Fonzi
    Foulacy
    Tsquared

    4. LegendZ- 9,015
    Defy
    Mack
    Vash


    Triggers Down -6055
    Pistol
    Fossik
    Triple007
    Toxinsneighbor


    SV-5535 Points
    Ramby
    Legit
    Naded
    Wolfy

    Type-Z-1864 Points
    Str8pimp
    Infinity
    Ownat1on
    Hulk

    Rumored Teams
    ElamiteWarrior -6510
    Mackeo
    FBI Victory
    Killer N




    Free Agents gevolgd door hun beste uitslag tijdens een event.
    Donut-Top 12
    Spainiard-Top 8
    Havok-Top 6
    Overshield- Top 16
    Dr Bob- Top 16
    Bestman-Top 16
    Game-Top 8
    Timliest-Top 16
    Toxin-5/6
    Sk HaloGod- 5/6
    ToxinsNeighbor-5/6
    Lightking-4th
    Pistol-4th
    Killer N-4th
    Rudyreborn-13th
    Skills-13th
    Any top 16 players who are free agent let me know.

    Alle voorlopige en waarschijnlijke lineups

    BTW:

    Team wat ik wel zou willen zien.

    Team Chargers:
    Killer N, Tupac, Saiyan en Toxin;)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet dat er een topic daarover is op de mlg site :+ ;)
    anyway, als team chargers zo gaat spelen, wil ik die wel zien op VoD, want dat zijn echte veteranen *), alleen de naam *geen commentaar*
     
  8. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah idd, ik dee die lijst meer voor opheldering:)

    Wist ook niet zeker of jij die had gezien*)

    Edit: Ik ben jarigggggggggggggggggg

    18:)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  9. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciflapstaart
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
  11. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje offtopic...

    Hoeveel zouden jullie maximaal voor entreegeld betalen voor een LAN met 50-60 mensen?
     
  12. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt van af hoe het geregeld is!

    1. tv zelf meenemen?
    2. console meenemen?
    3. eten wordt verzorgt?
    4. prijzen?

    Hoe minder je ervoor hoeft te doen om er aan mee te doen hoe duurder het mag zijn. En hoe hoger de prijzen, hoe hoger het inschrijfgeld. Lijkt me duidelijk.
     
  13. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Tv ligt eraan, sommige mensen vinden het fijner om op eigen tv te spelen en die dan ook meenemen. Ik zou liever licht reizen maargoed, dit is een heel heel vroeg stadium en ik ben van plan gewoon tv's te huren. Console meenemen lijkt me logisch. Eten is kosten voor de mensen zelf, pizzaboer ofzo en wat bedoel je met Prijzen....

    Je moet t zien als een grote ruimte, tv's verzorgd. Alles netjes geregeld(Netwerk, Stroom, Tafels, Stoelen. en het wordt een toernooi vorm. Een soort bescheiden MLG waar je je xbox mee moet nemen.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  14. Candyman

    Candyman Guest

    Het lijkt mij wel leuk om iedereen te zien, mooi zaaltje huren tv's neer zetten en lekker spelen maar.
     
  15. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een toernooi achtig event word, wat ben je dan van plan om te organiseren. FFA,4v4,2v2 ofzo.. De LAN word neem ik aan 1 dag, ik raad je dan aan om 1/2 van de bovengenoemde gametypes te organiseren.

    In engeland was het ffa 15 pound en 4v4 60 pound voor het hele team das dus ook 15 pound p.p. 2v2 weet ik niet had ik niet ge-entered. Daar was alles geregeld qua xboxen en tv's etc, maar eten was wel eigen kosten en je moest ook je eigen controller meenemen. Kon je dat niet kon je er daar nog 1 huren voor 5 pound..

    Prijzengeld daaro was overigens meer dan 3000 pound in totaal, lol.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  16. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor een 4v4 toernooi, FFA en 2v2 weet ik niet. ik ben van plan de LAN 2 dagen te laten duren dus dan is het mogelijk om FFA en 2v2 erbij te doen. Maar er moet genoeg belangstelling voor zijn. Ik denk dat iedereen dezelfde entree moet betalen en dat je dan kan meedoen waarmee je wil. Maar er is natuurlijk ook veel free wheel shit. Gewoon zelf ff roepe voor to4 en lekker lanne. Het is allemaal in een heel vroeg stadium en niks is zeker. Ben alleen benieuwd hoe iedereen nog over halo 2 lannen denkt.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  17. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dan van de partij. Lijkt me wel lachen..
     
  18. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou het bij een ffa en OF 2v2 OF 4v4, alledrie die events waren teveel bij XL zelfs voor een goede organistie.

    4v4 eerlijk wie gaat er dan iGK verslaan...:/

    Lijkt mij eigenlijk wel lachen om alles freeplay te doen ofzo:)

    Misschien nog 1 toernooitje van ffa of 2v2 te doen en het daar dan bij te laten..:p
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    als er meer serieuze teams waren, zou iGK best wel competitie kunne krijge, neemt niet weg dat ze dan wel dik favoriet zijn. Verder ik vind 2vs2 slecht idee, gwoon omdat het niet leuk is voor H2 (vind ik dan, tis wel makkelijker) en FFA vind ik nooit leuk voor H2 (tis een team game) maar tis wel leuk om in toernooi verband te doen (en het is zo voorbij)
     
  20. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 2v2 ook niet echt leuk. Dus FFA en 2v2 gewoon met free play regelen, moet lukken. 4v4 wil ik wel toernooitje van maken, vriendschappelijk. Ik hoop dat er nog een beetje to4's zijn. Anders maken ze die maar..ohja airwave wij pakken iGk, lijkt me duidelijk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina