Ik vraag me af of je op de Xbox360 een externe USB-harddisk kan aansluiten? Zo niet... wat is dan de grootste HD die je nu in een 360 kan plaatsen? Nog steeds maar 20gig? Alvast bedankt
Je kunt wel een externe harddisk met usb aansluiten, maar deze gebruik je dan zeg maar als extern memory, voor muziek en eventueel films of foto's. Je kunt geen savegames of gamecontent erop zetten, hiervoor is de msdisc speciaal ingesteld ofzo.. het kan dus alleen voor multimedia. greetz wooly edit: (oie wat een mod) dit kan ook de het xbox360 algemene thread, of een andere algemene thread, probeer volgende keer even eerst de zoekfunctie te gebruiken.
Zou je wel een USB headset op je xbox360 kunnen aansluiten, want bij LAN-parties is dat noodzakelijk. En zou je dan ook kunnen praten via de mic. Want dan wil ik niet zo n goedkoop dingetje in mijn tv doen en mono geluid hebben.
Was het dat al? Welkom op het forum in ieder geval! Zoals Woolyonline al zegt, voor dit soort kleine vragen hebben we een topic in het leven geroepen: Het Xbox360 algemene vragen topic. Daar verzamelen we alle korte vraagjes. De vraag van dit topic echter is al beantwoord, dus dan kan deze dicht. Mocht je nog iets willen weten, check even onze [search]zoekfunctie[/search], of probeer anders het topic dat ik net linkte. Deze is iig al beantwoord en gaat dan maar dicht.