Beschrijving Handig compact LCD scherm voor de Xbox 360. Dit mooie scherm van joytech is perfect als je bijvoorbeeld op reis gaat, maar niet zeker bent van een geschikte TV. Kenmerken: Hoge resolutie digitaal 9.2 inch LCD kleuren scherm zorgt voor een zeer scherpe beeld kwaliteit en een realistische RGB kleuren definitie Het TFT scherm heeft een 160-graden brede kijk hoek voor een duidelijke en realistische kijk vanaf iedere invalshoek SRS 3D Surround geluid zorgt voor een zeer goed geluid en een helder surround geluid Twee Stereo koptelefoon uitgangen voor persoonlijk multiplayer spelen PAL 50/60/NSTC auto switching functie Digitaal opties menu waarin je de geluid en beeld opties kan veranderen nu mijn vraag: kan ik dit scherm zomaar op (elke) mijn 360 zetten? en is dit ook beetje goede kwaliteit of niet? heeft iemand hem? ervaringen? /Mod DesertFox : plaatje gemaakt
Dit scherm is gemaakt om op een 360 te zetten. Dus dat kan ja. De kwaliteit zal wel niet geweldig zijn (heb nog nooit een 9" scherm gezien met een goede kwaliteit), maar iig ruim voldoende om op te gamen denk ik.
Ik zou gewoon klein tvtje meenemen op vakantie. Zijn bijna altijd wel groter als dat kleine ding, en goedkoper In de auto spelen doe je toch niet, tenzij je ervan houd om fikse krassen op je games te krijgen (Daar al over nagedacht??)
vriend van me heeft 300 ballen voor dat apparaat neergeteld ikzelf zou het nooit ervoor overhebben maar kwa beeld is dat ding echt perfect kwa geluid kan ik me niet meer echt herinneren maar 300 EURO voor dat ding NO FREAKING WAY
Daar dacht ik ook als eerste aan. 1 verkeersdrempel en de DVD is naar de eeuwige jachtvelden. Volgens mij kan je beter een kleine draagbare tv (15") meenemen.
idd jongens jullie hebben gelijk in de auto(hij kost trouwens 200 euro bij dixons) mja het lijkt me wel een leuk dingetje
Koop een mp3 van 1gb vermaak je daar mee op de heen weg! Koop een gameboy waar je heen gaat voor weinig geld terug en whoola! Nog geen 100 euro En die mp3 zul je vaker gebruiken Doe dan het geld bij een HD-tv!
gameboy... hahah verkopen ze die nog? maar ik bedoelde eigenlijk meer op de camping... uitgeweest volgende dag ff rustig opgang komen enzo!
Dan kan je ook een TFT monitortje mee nemen, neemt ook geen ruimte in en je hebt er vast wel één thuis. Hoef je alleen maar een VGA kabeltje er bij tekopen
ja oke... maar heeft iemand hier ervaringen met dit schermpje? edit: en is dit eigenlijk beetje kwaliteit of niet?