Heu... Stomme vraag nummer 14: Ik zie bij UC wel multiplayeren via system link en via Live, maar euh... Kun je bij UC ook coop multiplayeren op de zelfde doos? Of voor mijn part tegen elkaar maar dan in een level met een flinke partij bots of zo? (Net als bij TS2)
Je kan vier spelers op 1 xbox. Ook kan je bij verschillende modes zoals: team deathmats, boming run, CTF bij elkaar in 1 team. Hij is trouwens veel beter dan TS2.
Unreal championship multiplayer. Ik heb Unreal Championship uitgespeeld op Godlike. Nu... Wanneer er een maat komt spelen ofzo kan ik maar de Juiste menu niet vinden om UC met 1 X-box Op 1 tv Te spelen met 2 personen. Maybe Some help Pls ?
Godlike? Respect, Survival is kut. Welk character had je? Anywayz, als jij bij Instant Action in een spel zit is het enige wat hij hoeft te doen: op start drukken. Dan zit je met 2 spelers.
Re: Unreal championship multiplayer. Opscheppers-mode, maar het is waar, respect is wel te pas. Ik kan de singleplayer niet uitspelen omdat het level Temple of Anubis niet werkt op mijn Xbox, ook niet in de multiplayer, ik heb het al met 3 UC's geprobeerd, ik moet m'n box maar ff opsturen
Zooo! Maar dan heb je auto-aim neem ik aan wel aanstaan, toch? Ben zelf nu bezig op Masterfull wat best lekker gaat en auto-aim staat op off.
Ja is dan wel stuk lastiger vooral om met de shock en de sniper raak te schieten. Dit kan ook z'n voordeel hebben, denk aan een server zonder auto-aim, meer kans op ontwijken en de andere wapons ga je dan ook een stuk meer gebruiken.
he dwazen, ik speel uc op masterful en dat is makkelijk, maar is godlike moeilijk, heb ik nog nooit geprobeerd, ik wil wel een seen potje tegen je maar ja, wonen zo ver weg!!!!!!?
Far away ? K, we wonen mss wat ver, maar tis niet lang meer voor X-box live naar europa komt. geef dan es je e-mail, we kunnen dan FF spelen. Greetz 2 You. mathias_logie@hotmail.com