Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Na dat reclamefilmpje kreeg ik wel weer even dat oude hype-gevoel. Ik heb er wel weer zin in. Die spike-grenade zie je ook in dat filmpje toch?
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    leg uit alstublieft :), want ik volg je niet
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb om heel eerlijk te zijn toch wel weer een beetje vertouwen in Halo 3. Ik vond Halo 2 nogal een aanfluiting. SP was kort en erg scripted en de multiplayer is door dingen als auto-aim, aim-assist en lunge-attacks die door Lag vaak niet werken echt verneukt. Ik hoop dat Bungie volluit gebruik maakt van de kracht van de Xbox 360 om de game zo mooi, groot en leuk mogelijk te maken. De controlls moeten ook opgepoetst worden want ik denk dat ieder van ons wel gemerkt heeft dat die van Halo 2 niet echt lekker aanvoelen met een 360 controller, de controllers waren echt voor de xbox 1 controller gemaakt.
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet. Hij gooide een soort granaat en daar kwam een schild uit vandaan die hem beschermde tegen een inslag. Het filmpje was wel erg vet :)
     
  5. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    spike grenade = spijkerbom
     
  6. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    holy shit... iemand verwart die shield frag met een spikebom :p
    dat schild is gwn een soort bescherm veld, hopelijk komt ie niet in de multiplayer... want dat lijkt me saai...
    die update van de assault rifle is natuurlijk fantastisch... en de nieuwe plasma grenade is nog geweldigger... (Gamesradar heeft een aantal plaatjes...)
    nee, ik denk dat Halo 3 beter wordt dan GoW... maar ik zie wel 8)
    wie weet komt tegelijkertijd GoW2 uit!!!_O_
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De rocketlauncher had splashdamage en dan kan je makkelijk kills krijgen, je kan hem ook gewoon in vuurgevechten gebruiken wat ik minder vond want iedereen kan killen met de RL. De laser is goed voor voertuigen en minder in gevechten, Je moet skill hebben om deze te gebruiken.

    De portals waren meestal een plek voor campers, je komt uit de portal en ze wachten je op. Bij de Mancannon word je omhoog geschoten en je kan zelf alles in de gaten houden maar je bent wel een doelwit, waar kies je voor.
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is met elk wapen in H2, in H1 moest je lang wachte tot je weer kon schieten, dus als je misde (gebeurt bij mij niet 8)) ben je gwoon genaait, in h2 is dat niet, dus op dat punt begrijp ik je wel

    over de portals, logisch dat er daar campers zitte, maar om hoekjes zitte ze ook, moet je die dan ook weghale? Door die mancannon ben je een vliegende schietschijf, ik zou het wel fijn vinde als ik gwoon veilig grote afstande wil afleggen, ik denk niet dat bloodgulch of sidewinder zou werken met mancannons :confused:
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien vlieg je wel met de snelheid van het licht door de lucht en ben je toch nooit te raken. dat weet je nog niet.
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wel, bungie heeft al vrijgegeven hoe hij ongeveer werkt en je kan gewoon iemand uit een luchtstroom schieten.
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm. dan zullen die dingen bijna nooit gebruikt worden lijkt me.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    mwaha :thumbs:
     
  13. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik ook heel belangrijk vind is hoe de Playlists in elkaar zitten in de Matchmaking van Halo 3. Het duurde bij Halo 2 heel lang voordat Bungie echt leuke playlists had. Ik heb langer als een jaar moeten wachten op een Playlist met Pro settings.
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kwam omdat pro settings (de MLG settings, als je dat beter snapt) waren gingen tege de MM gedachte van bungie in, ze vonde dat je gwoon dat moest doen in customs, gelukkig hebbe ze zich bedacht :D
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    In Halo3 kan jij je custom setting uploaden en als download aanbieden, zo krijg je iig meer verschillende gametypen.

    Je kan zelfs instellen bij CTF of de vlaggendrager veel health heeft en erg sloom is of dat je hem met 1 hit kan killen maar dat ie dan supersnel is.
    Ook kan je instellen hoe sterk de powerups zijn, of dat je juist downgraders gebruikt zodat iemand heel zwak is.

    Dit komt btw allemaal uit de EGM.
     
  16. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laser is gewoon een onnodige toevoeging die bungie erin heeft gestopt om het spel waarschijnlijk nog meer arcade en voor de massa te maken. Dingen als turrets, een laser en een uitgebreider voertuigenassortiment zijn dingen waar de goeie spelers en MLG juist niet om zitten te springen.

    En over de portals, die maken het spel beter dan een mancannon waar je volgens mij ook prima bij kan campen (ala warlock met shotgun in het hoekje). Portals zorgen ervoor dat er meer denkwerk en teamwork aan te pas moet komen.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Que? Meer arcade en voor de massa?
    Heb jij Halo 3 al gespeeld ofzo?

    Hoe Bungie de nieuwe wapens uitwerkt, weet niemand.
    Dus dit soort dingen lopen roepen is knpa nutteloos.
     
  18. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Retorische vragen stellen die bij mij niks anders dan irritatie uitlokken (en dat voor een moderator) vind ik ook knap nutteloos maargoed dat terzijde.

    Nee ik heb het spel nog niet gespeeld, en ja ik verwacht dat het spel meer voor de massa zal worden en er nog meer aanpassingen in de gameopties nodig zullen zijn om deze game uberhaupt speelbaar voor een MLG toernooi te maken..
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, mag je geen slechte verwachtingen in dit topic posten? Fanboy much..?

    :) :)
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, fanboy? Als jij dat denkt, best. :)
    Ik zeg puur dat het maken van statements op dit moment onzin is, en dan doel ik vooral op de nieuwe wapens. Puur om het feit dat niemand er nog mee gespeeld heeft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina