1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou dat is het punt niet, Het stayment van Nintendo is: We willen goedkoop zodat zijn dat we bereikbaar zijn voor een grotere doelgroep.
    Via deze sluipkosten, lopen de kosten toch al tegen die van een Xbox360. Ik ben bang dat als M$ de prijs van de X360 naar beneden gaat brengen dat het hele verhaaltje niet meer opgaat.

    En zo erg Next-gen is het Wii ook niet, ik bedoel de controler is wel echt compleet next-gen en daar ben ik ook best bereid geld voor neer te leggen. En ook voor de Console (waar ze overig GEEN verlies per console op maken). Maar om toch nog een redelijk goed beeld er uit te halen moet ik dus weer een nieuwe kabel kopen, overig vind ik de spellen nog steeds veel te duur voor het gene wat je er voor krijgt.

    Want Rockstar had destijd met Table tennis een prachtige grafics,goede gameplay, hoge herspeelbaarheid spel neergezet. En als ik me niet vergis was deze game iets van 40 euro, wat dus nog steeds onder de prijs van een Wii game ligt...
     
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Als totaal is het misschien een smak geld maar ik denk wel dat het zo fair is om te vergelijken.
    Wat kost een 360 met tripple A kwaliteit spel en extra joypad? En dan heb je nog niet eens minigames bij de extra joypad en geen packed-in spel bij de console zelf.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nintendo wou hem voor minder verkopen, de winkeliers waren niet akkoord (naat het schijnt). Dus het is niet echt Nintendo z'n schuld ;). Ik vraag me wel af wat er is gebeurd met de uitspraak dat de 1st party games goedkoper zullen zijn dan de games van de andere consoles... .
     
  4. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Many new Wii owners love the cool blue light that occasionally lights up around the Wii’s CD drive, but how do you get this light to stay constantly lit? Here is how you do it:
    Enter the email section from the Home menu and add an external email address (Yahoo, Gmail, Hotmail, etc) to your Wii address book. From the Wii, send yourself a new message to that same email address. After you receive the new message on your computer email account (can sometimes take an hour), reply back to your Wii email account. After a few minutes, you will have a new message waiting in your Wii inbox. As long as you don’t read the message and it remains new, the Wii will light up blue indicating the new message!
    The only downside of this process is that the blue light will stay constantly lit even if the Wii is turned off. I would imagine, however, that you won’t have to worry about the LED burning out anytime soon.
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeeee man :mad:

    ECHT de dikste naaistreek ooit door de Makro.

    Ik was er gister 2x, toen hadden ze ze al achter staan, en zeiden ze: Nee, morgen 9:00 gaan ze in de verkoop.

    Dus ik vanochtend 8:30 voor de deur. Hebben ze gewoon al om half 4 sochtens (zijn er DAN al Makro werknemers :confused:) bonnetjes uit lopen delen aan mensen voor de deur die een Wii wilde, als een soort reservering. ZEG DAT DAT OOK TEGEN MIJ, de dag ervoor! :mad:

    Ze hadden er gewoon 56!!! allemaal al op om half 8...vóórdat de winkel open ging dus.

    Zoveel boze mensen die hetzelfde als mij hadden gehoord....dikke naaistreek gewoon...

    Dus als IEMAND mij nog kan helpen aan een adresje voor een Wii....damn...i would be gratefull.....
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo Wii.Helaas je bent te laat ,dit artikel is reeds uitverkocht. Er kan ieder moment een nieuwe aanbieding verschijnen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang als eerste de nieuwe aanbiedingen in je mailbox. :'-(

    edit: Hij is bestelbaar in de shop van zuiderpark-computers. Gelijk even een afhaal ordertje aangemaakt, zodat ik nog niet hoef te betalen. Geen idee of die shop de voorraad bijhoud. Ik ben benieuwd....
    edit: hm ik zie nu: Dit artikel is waarschijnlijk op Sunday 31 December, 2006 weer voorradig.
    Hmm...als backup dan maar....
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als we naar de 360 gaan kijken om optimaal te genieten (aangezien jij de Wii ook in de meest optimale samenstelling heb gedaan), dan zien we het volgende:

    Xbox 360: € 399,00
    Gears of War: € 59,99
    Controller: € 44,99
    Quickcharger: € 29,99
    12 mnd XBL: € 59,99

    Totaal: € 593,96

    Voor het geld dat jij totaal betaald voor je hele Wii pakket, heb je alleen een Xbox 360 console.
     
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    Dyna:Hier bij de dixons krijgen ze er weer 20 binnen en er zijn maar nog 6 reserveringen
    Mss moet je het ook bij jou dixons is proberen?
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo, ik heb even een tijdje niks gepost. Toch maar weer even doen :9 .

    Ik vindt de Wii echt geweldig, en is het geld zeker waard. Ik heb mijn Wii nog niet aangesloten op het internet omdat wij thuis geen draadloos internet hebben, maar ik ga wel vanmidag even een Nintendo Wifi stick kopen. Kan ik en mijn Wii online aansluiten, en ook meteen met mijn Nds online.

    Ik vindt de Mii creeren echt geweldig. Ik heb nog niks uit kunnen proberen met het migreren enzo, maar dat komt dan vanavond wel :9 Het is leuk om bekende na te maken, en dat je ze dan terug ziet in bijvoorbeeld het bowlen van Wii Sports. (Zonder dat je ze gebruikt als Mii)

    Het meeste wat ik tot nu toe heb gespeeld is Wii Sports.

    - Tennis

    Geweldig, leuk om te doen met meerdere spelers, je kan het nog best een tijdje volhouden. Ik heb het serveren nu vrij goed onder de knie zodat ik een lekker speed bal kan geven. Ook schijnt het mogenlijk te zijn om effect mee te geven, maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe.

    - Bowlen

    Ook top, maar eigenlijk alleen voor de multiplayer super. Je hoeft maar 1 controller te gebruiken die je dan om de buurt doorgeeft. Dit is heel tof om samen met een groep vrienden te spelen.

    - Boksen

    Dit vindt ik persoonlijk de minste game van Wii Sports. Het werkt allemaal wel aardig, maar ik merk toch soms wat onhandigheden met de controllers, en de motions komen niet lekker overheen.

    - Golf

    Deze heb ik het meeste gespeeld tot nu toe. Het is lekker rustgevend, en duurt vrij lang :9 Heel gaaf om met een groep vrienden 9-Holes te spelen. Dan ben je een aardig tijdje bezig. Het enige nadeel wat ik vindt bij het golfen is dat ook hier de motions niet helemaal doen zoals ik wil. Bijvoorbeeld als je gaat putten.

    - Honkbal

    Deze is echt geweldig, maar eigenlijk alleen als je de batter bent. De knuppel op het scherm komt echt precies over heen zoals je de remote houd. Dus als je 360 graden draait met je remote, zie je dat ook de knuppel doen. Qua mosion sensor vindt ik deze het beste werken.

    Wii Fitness

    Dit vindt ik ook een leuke feature. Ik zal het meteen even uitleggen voor degene die het niet kennen.

    Wii Fitness is een dagenlijkse oefening die je ook maar 1 keer per dag mag uitvoeren. (Per Mii) Met tennis moet je dan 50 keer de ball netjes terug slaan. Met Honkball heb je (ik weet niet precies hoeveel) keer de kans om homeruns te slaan. En bij het bowlen moet je gewoon de kegels om stoten die op bepaalde plaatsen zijn geplaatst. (Dus er zijn bijvoorbeeld als kegels om gegooit) Die moet je dan allemaal omgooien.

    Hier ben je ongeveer 10 a 15 minuten mee bezig, en als je dat hebt afgerond wordt je fittnes leeftijd gemeten. Mijn leeftijd begon op 62, en ik zit nu op 42. Hoewel mijn zusje gister begon, en begon met een leeftijd van 82 :+

    Wii sports is tof, ik speel het ook veel. Het is ook leuk bij de gedachten dat de sport games die straks uitkomen natuurlijk op het zelfde neer komen, alleen dan veel uitgebreider. Eerst was ik nooit fan van sport games, omdat er natuurlijk elk jaar een nieuwe versie uit kwam, en dat mij niet zo veel intereseerde. Op de Wii ben ik zeker wel van plan een aantal sport games te gaan halen. Ik vraag me alleen nog steeds af hoe ze dat met voetball willen gaan doen. :lol:

    Ik heb ook Wii Play gekocht. Ik deed het voorral voor de remote. Alleen ik vindt de games op Wii Play wel erg tegenvallen. Ik zal even een kleine beschrijving geven voor elke game.

    Shooting Range: 65%

    Gewoon knallen. Deze vindt ik wel aardig, maar eigenlijk alleen maar als je met 2 personen speelt. In dit spel probeer je doelwitten te raken die snel achter elkaar in beeld verschijnen. Dit is een goede oefening voor het richten met de Wii-afstandsbediening.

    Find Mii: 60%

    In dit spel moet je binnen de tijd telkens bepaalde Mii-personages vinden tussen een heleboel andere Mii-personages. Deze game heb ik het minste gespeeld omdat ik er gewoon geen zin in had. Ik heb het een keer gespeeld, en het is wel grappig, maar niet iets wat ik veel zal spelen.

    Table Tennis: 75%

    In dit spel moet je proberen om de bal zo vaak mogenlijk terug te kaatsen met het batje. Je kan niet zelf slaan dus deze game gaat anders dan je zou verwachten. Het heeft dus GEEN tennis bewegingen zoals bij Wii Sports Tennis. Het is alleen naar links en rechts bewegen om de bal te raken. Maar deze game is wel erg vermakenlijk om met zn 2e te spelen. Het is ook erg verslavend.

    Pose Mii: 65%

    Dit is een erg vreemde game, maar wel leuk bedacht. Er komen allemaal luchtbellen naar beneden dwarrelen met bepaalde houdingen erin. Je moet met je eigen Mii de houding vormen en dan op de juiste manier hem in de luchtbell prikken. Dit helpt je om vertrouwd te raken met de kantelbewegingen die je met de remote kunt maken.

    Laster Hockey: 80%

    Dit vindt ik persoonlijk een van de leukste game om met zn 2en te spelen. In dit spel moet je de stick gebruiken om de puck in het doel van je tegenstander te schieten. Hiermee ofen je het richten en kantelen met de remote.

    Billiards: 75%

    Leuk uitgewerkt, maar ik had zelf graag wat meer varianten willen zien. Dit is een goede oefening om te leren hoe je de remote naar het scherm toe en van het scherm af kunt bewegen.

    Fishing: 70%

    Niet erg uitgebreid, maar wel leuk om met zn 2en te spelen. In dit spel moet je vissen vangen om zoveel mogenlijk punten te verdienen. Dit is een goede oefening voor het bewegen met de remote in alle richtingen, niet alleen naar links en rechts maar ook naar voren en naar achteren.

    Charge!: 65%

    In dit spel verdien je punten door een koe laten rennen en vogelverschrikkers omver te lopen. Dit is een goede oefening voor het horizontaal vasthouden van de remote en het kantelen ervan in verschillende richtingen. Ook het snel omhoog zwaaien van de remote wordt hiermee geoefend. Erg grappig, meer niet.

    Tanks: 85%

    Dit vindt ik de beste game op Wii Play. Zit er leuk in elkaar. En is leuk voor zowel single als multiplayer. In dit spel moet je je vijhand verslaan met kogels en mijnen. Je rijd met een tankje rond op een soort van speelbord, en moet de andere tank zien te raken. Ik heb deze game alleen maar gespeeld met een nunchuck. Het is niet verplicht een nunchuck te gebruiken, maar het is wel veel makenlijker. Want anders moet je de direction button gebruiken om je te bewegen. En dan licht de remote veel moeilijker in je hand.

    Wii Play is niet iets wat je los zou moeten kopen, maar vanwege de afstandsbediening en een aantal leuke games ertussen is het leuk om te hebben. Overal score: 65%

    Zelda heb ik er natuurlijk ook bij gekocht, en de game is echt te vet. Ik moest wel weer even wennen aan de graphics, maar deze game straalt zoveel sfeer uit. Ik ben net voor de 2e keer wolf geworden, en vindt het best grappig spelen. Als speel ik toch liever zelf met Link. De controlls werken erg goed, en het richten ben ik nu wel gewend. Waar ik op Wii Move you daar nogal wat problemen mee had, heb ik nu nergens last meer van.

    Ik ben nog van plan om een game erbij te halen voor de kerstdagen. Ik zit erg te twijfelen tussen Rayman Raving Rabbids, of DragonBall Z: Budokai Tenkaichi 2. Ik ben er nog niet uit.

    Zo, klaar met typen voor even :cool: Straks naar de stad om een usb wifi stikje te zoeken.

    De Wii is geweldig! :) \o/
     
  11. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, na het lezen van ej verhaal wil ik nu ook een wii hebben..
    maar eerst ff me rijbewijs halen.
     
  12. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal stukje Halotrooper NL
    Eindelijk eens een goed stukje met motivatie wat leuk is en niet..
    Hierdoor krijg ik eindelijk een goed beeld of de Wii wat voor mij is of niet.
    Ik ga nog even afwachten wat voor spellen er op komen en koop voorlopig Zelda voor op de Gamecube, tegenvallen kan die daarop toch niet.
    Toch bedankt voor de beschrijvingen van de Wii play..:thumbs: ..
    Ps: Jullie moeten even op geenstijl kijken.. staat een filmpje waar ze vechten om de Wii haha 8)
     
  13. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wii is echt geweldig...zoveel enthousiaste mensen ook al gezien...

    Voor mensen die op zoek zijn naar een specifiek wii-forum die kunnen ook hier terecht: www.Wii4all.nl
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vechten om de Wii, is dat bij MediaMarkt te Rijswijk of Zwolle?
    Daar zag ik paar dagen terucht filmpjes van.

    @RoBu: het is niet de bedoeling om hier reclame te maken voor andere (wii) sites/fora.
     
  15. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar het was, maar er kwamen wel veel 'securityguards' bij |:- ...
    Haha te kansloos, vechten om een console \o/ ..
     
  16. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
  18. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff gezocht maar kon het niet vinden:

    Hoe bestuur je Gamecube games op de Wii? gaat dat met de Wiimote en Nunchuk of op een andere manier? En moet je ook zoals bij de 360 een update downloaden om BC games te spelen?
     
  19. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  20. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Had ik ook zachtjes putten met golf is? onmogelijk
    :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina