Eey, Ik heb het spel gow en een headset die ik op de controller aansluit maar al schuif ik het knopje naar rechts en zet ik de volume maximaal dan hoor ik niks en praten heeft dan geen zin. weet iemand wat ik moet doen? Bedankt voor de hulp. //Rox
maak hem eens open en kijk ff of er wat draadjes niet goed zitten en goed blazen..is bij mij ook gelukt..
Dan ben je niet oud genoeg om GoW te spelen. Moet je je leeftijd in je .Net Passport veranderen. Of doet de headset t ook niet met andere games?
Je moet 16zijn om met andere te kunnen comuniceren die niet in je vriendenlijst staat. je moet dus je info aan passen
Jup, en even kijken bij de System blade > Family Settings > Xbox Live Controls > en dan bij Headset eventjes alles accepteren, misschien lukt het dan wel?
bedankt iedereen!! het is gelukt moest inderdaad bij family settings op everyone zetten ipv aleen friends. //Rox
ik heb ook problemen met mn headset. Soms werkt hij niet en met blazen wel. Maar ik vind de kwaliteit van de 360 veel matiger dan van de oude xbox headset of ligt dat aan mij?
Kwaliteit is idd veel minder, bij mij zijn er al 2 kapot gegaan met normaal gebruik. Gelukkig ook gewoon gratis nieuwe gehad van MS. De laatste die kapot ging heb ik weer kunnen maken door net onder het ronde blokje dichtbij de plug de draad door te knippen en de uiteindes van die draad (die naar de headset toeliep) aan de binnenkant weer vast te solderen. Dus ik heb er nu 2 \o/