1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik was daar bij:9
    Maar gelukkig kon ik een wii bemachtigen zonder een mortal kombat match met iemand te houden
    Er was toen ook een vrouw die vroeg of ze de wii van mij kon hebben omdat haar zoontje een erstige ziekte had.Wat ik dus niet geloofde en als het echt zo is is het toch zielig om het te gebruiken om een wii te krijgen
     
  2. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad... nouja je had hem voor misschien 100 euro erbij kunnen doorverkopen :thumbs: .. wat maakt het uit als je even moet wachten \o/
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nou ook muziek luisteren op de wii?? dat je bijvoorbeeld een MP3 of een usb stickje met muziek erin plugt.. dat je dan die muziek kan afspelen??
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dixons is hopeloos... Ze willen we nieteens moet toevoegen aan de lijst, net als bij de Bart Smitjes.

    Ik ben nog even naar R'dam geweest. En heb gereserveerd bij de E-plaza, Intertoys en FutureZone. Die laatste is nog wel vrij hoopvol, daar komen er 50 binnen en ik sta net over de 50e plek, en hij weet zeker dat er wel wat gaan afvallen.

    Verder ook nog mail van Zuiderpark, dat ik op de wachtlijst sta voor de levering van volgende week. Mooie backup dus.
     
  5. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons hier is ook een beetje vreemd (Raalte)
    Ik 2 weken geleden daarheen hoe t zat met pre-orders (was t vergeten, dom:mad:)
    Zeiden ze: "Heeft helemaal geen zin om nu te pre-orderen want de complete lijst is vol"

    Mijn ma gaat vorige week dinsdag erheen, en pre-ordered er 1 voor mij (zonder dat ik hier om vroeg:)) en ze is nummer 5:confused:

    Balen dat Dixons er 3 binnen had gekregen, maar morgen krijgen ze weer een nieuwe lading:)

    @dynamike
    Over dat afvallen van de Futurezone lijst, hangt er maar net vanaf hoeveel mensen hun pre-order cancelen omdat ze m ergens anders vndaan hebben gehaald. (Ik zou t gewoon vergeten:p)

    Dat vind ik wel behoorlijk klote, iedereen gaat maar overal pre-orders plaatsen waardoor er gigantische lijsten komen. En straks zitten mensen te wachten, terwijl mensen boven hun op de lijst allang elders een Wii gehaald hebben..
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom moet je je denk ik niet af laten schrikken door die grote lijsten. Veel mensen staat bij 5 winkels op een lijst. Dus eigenlijk weet je gewoon dat er veel gaan afvallen uit die lijst.
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    je kan je GC controllers in pluggen in de Wii, en dat zou er voor moeten zorgen dat je je GC games daar op kan spelen. en GC heb je niet meer nodig als je de Wii hebt. de openingen voor de controllers in de Wii zitten op de boven kant. dat kan je open doen, en daar de controllers in pluggen. ik weet niet of daar ook een opening voor de memory card zit, maar waarschijnlijk wel.:thumbs:
     
  8. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is inderdaad een opening voor GC memorycards :)
     
  9. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4

    er is ook plaats voor een tweetal mem. cards, je gamecube is dus echt overbodig. je kunt hem nu echt weg doen (komt het handvat toch nog eens van pas...:+ )
     
  10. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank allen
     
  11. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0


    PRECIES hetzelfde wat ik had bij de MAKRO in Vianen :mad: :mad: :mad:
     
  12. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een vraag van mijn kant:

    Ik heb een draadloze router van Netgear (gekregen bij een abo van @home). Kan de Wii daar draadloos mee connecten?
     
  13. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, elk draadloos router of standaard USB stickje dat een signaal uitzendt kun je verbinden met je Wii.
     
  14. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn wii even op internet bestellen, dan laat ik gewoon op me afkomen wanneer die komt. Welke site kan ik het beste gebruiken hiervoor ?
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  16. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan alleen via een SD kaart voor zover ik weet
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Sucks he...vertrouw ze gelijk voor geen meter meer |:-
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke makro stond jij?
     
  19. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    graag antwoord ?:):
     
  20. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    bartsmit ;) ik had hem daar ok 7 dagen voor release gekocht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina