Denk niet dat nintendo dat doet. Daar hebben ze zichzelf namelijk ook mee. Door een topspel niet uit te brengen in de decembermaand. Kijk dat de cube versie wat later uitkomt is natuurlijk wel heel logisch, zodat mensen die geen week/2weken kunnen wachten de wii versie wel moeten kopen.
Ik zou me er eerlijk gezegd niet al te druk om maken dat 1 shop zegt dat ie uitgesteld is. Ik heb hem zelf dus net besteld op de site van Dixons, en daar staat dat ie uit voorraad leverbaar is. Ik heb zelfs al de bevestiging binnen dat ze hem op donderdag gaan bezorgen, dus dan zou ik hem zelfs 1 dag eerder hebben
Bij de Dixons is ie 57,99 + 4,95 bezorgkosten, samen dus 62,94 Vond het zelf wel wat duur, maarja had ook geen zin om vrijdag alle winkels af te gaan.
had ook vandaag dixons opgebeld en gezegt dat er op de site stond dat hij leverbaar was, maar ze hadden hem nog niet ontvangen. misschien morgen zei hij.
Volgens mij razen sommige echt door de game heen.. Ik probeer dit extra niet te doen, en te genieten. Net bijvoorbeeld een dik uur doelloos door Hyrule gereden op Epona en wat vijanden afmaken en genieten van de omgeving en de legendarische soundtrack. Ik speel zelda ook eigenlijk niet meer dan 2 uur per dag. Ik heb nu pas 8 a 9 uur gespeeld en ga bijna de 2e tempel in.
ik heb nu 30 uur gespeeld en ben in the temple of time en volgens mij komt die altijd rond het einde toch?
Ik doe het ook rustig aan, ik heb er geen haast bij de game uit te willen spelen. Juist integendeel. Ik ben natuurlijk wel beniewd hoe het eindigd, maar ach.. dat komt wel
ja, ik geniet er ook van, ik ga ook niet haastig de tempels en het verhaal door razen, ik ben ook een beetje op zoek naar die kleine geheimpjes zoals piece of harts, die goude wolf voor die vechtstechnieken... en soms raas ik ook even door hyrule heen... heerlijk spel
50 uur en ik heb alle hidden techniques en 13 hartjes of zo sta nu voor de deur van de Sky city eind baas
Mooi, als de game maar niet langer in productie is dan 4 a 5 jaar graphics vergelijken tegen over de 360 en de PS3 Ze zullen wel wat meer moeten gaan doen met het zwaardvechten. Het werkt allemaal wel lekker in Twilight Princess, maar ik vondt het vetter geweest als ze het zwaardvechter wat beter hadden uitgewerkt. Dat hij jouw beweging dan ook echt nabootst.
het schijnt dat ze er al een jaar mee bezig zijn. En dat laatste komt denk ik nog wel. Het heeft alleen wat tijd nodig. Zelda voor de Gamecube en de Collector's Edition:
w00t nice die collectors edition heeft nog een redelijk raar hoesje als je het aan mij vraagt, maar het gaat om wat er in zit natuurlijk