[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet altijd komt die bug voor dat ie blijft steken achter dat muurtje. ik heb hem ook al eens in me eentje op insane verslagen zonder dat ie in de buurt kwam
     
  2. MightyMouse

    MightyMouse Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog ''duidelijke'' tips voor dat ''autolevel'' waar die Kryll achter je aan zit?8)
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kwam er op de een of andere manier in 1 keer doorheen \o/

    Maar ja, gewoon niet als een achterlijke rijden, rustig aan doen dus. Goed luisteren naar die vent die zegt 'six o'clock' bijvoorbeeld. Niet precies gaan richten (niet inzoomen dus, heeft geen nut)...

    Vrij logisch dus allemaal, echt goede tips heb ik niet voor je. 't Is mij dus in één keer gelukt, het bovenstaande heb ik gedaan (op Hardcore). Ik was nog niet eens voor de helft 'verzwakt'.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  4. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even een tip voor de clusterluck achivement.

    In Act. 2 vlak voor dat je the dark labirint ingaat, krijg j een emergence hole, daar komen 3 locust uit lopen.

    Als j de emergence hoort opkomen mik e een granaat op de hole, op ht moment dat de locust eruit klimme ontploft de granaat en vielen de stukke vlees om e oren. vervolgens je laatste checkpoint laden en dan 10 x achter mekaar

    heb deze achivement gister gehaald makkie ( op insane )
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nogmaals, de allergemakkelijkste (en minst frustrerende) methode om dat clusterluck achievement te halen is in Act 3. Wanneer je samen met die stranded de cart control room probeert te bereiken valt hij op een gegeven moment door de rotte vloer van hout heen, spring hem achterna en loop een rondje tot je wat wraitches achter je hebt die je dan enkel hoeft te grenade taggen.
     
  6. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ken ook ja heb dat ook gedaan maar werd gek va die krengen!, maar vond mijn manier makkelijker :+
     
  7. MightyMouse

    MightyMouse Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, het lukte me in 1 keer :)


     
  8. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Ik heb vaak dat mijn GOW de server wel ziet maar dan kan ik niet connecten en dan komt er de error: Your connection to the host was lost.

    Als een vriend van me een host aanmaakt om te co-open, dan heb ik dat ook.

    Wie kan me helpen?
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek je antwoord in de vorige posts


    Party zit vol en als dat het niet is kijk ff paar posts terug kost miss 5 min. \o/
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    misschien rare vraag maar mag je meteen doodgaan naar het grenade taggen? en dus wel de achievement halen ?

    edit : ja dus :) echt heel makkelijk
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  11. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik de "I Can't Quit You Dom" achievement kan halen? Ik heb gisteren Act 1 en 2 gedaan en de dag daarvoor Act 3, 4 en 5 maar ik krijg niets. Of moet je ze op volgorde doen en allemaal op dezelfde moeilijkheid? Gisteren heb ik op Insane gespeeld (Act 1 en 2 dus) en de dag daarvoor op Hardcore (Act 3, 4 en 5 dus). Alvast bedankt voor de tips.
     
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat komt wel vaker voor. Bij gewoon ranked is het omdat het spel al vol zit, ik raad je aan om een game te kiezen die wat later in de lijst staat, want omdat GOW zo populair is online zit het allemaal zo vol.
    Dat je niet kan coöpen heb ik ook wel vaker gemerkt, ze zouden dat nog dit jaar met een patch oplossen.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    denk dat je op 1 niveau moet ;)
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had het eerst ook niet maar je moet Raam indieder geval niet met die turet killen maar met eigen wapen ..
     
  15. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gedaan. Die gast waar ik bij mee speelde wist volgens mij niet wat hij deed. Hij was alleen maar aan het schieten met z'n Lancer en dus moest ik eigenlijk al het werk doen |:- Maar, als je Raam een paar keer hebt verslagen weet je hoe je het moet doen en dan is het niet zo moeilijk meer ;) Ik blijf maar gewoon verder co-op spelen vanaf Act 2 tot ik hem heb dan, misschien krijg ik hem nog.
     
  16. Speararmy

    Speararmy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.
    Ik heb dat laserding, waarmee ik die eerste beserker mee neerhaalde, onderweg verloren.
    Kan ik die nog ergens vandaan halen of ben ik gedoemd?
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee die vind je altijd bij zo'n groot beest terug die je niet met gewone kogels kan killen;).
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eindelijk gehaald, je moet dus inderdaad alles halen op een en dezelfde moeilijkheidsgraad. Act 1, 2 en 3 op Hardcore gedaan en toen kreeg ineens wel de achievement.
     
  19. bartjan25

    bartjan25 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg raam niet verslagen,is er niet ergens een filmpje waar je kan zien hoe het moet?of zou anders iemand het mischien voor kunnen doen via xbox live co op?
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik krijg het maar niet voor elkaar om die eindbaas (KRAAM) neer te knallen. Ik snap dat ik in het licht moet blijven staan zodat die kryl me niet kunnen pakken en dat ik juist op dat moment moet knallen, maar op een gegeven moment is mijn mijn ammo op en kan ik gewoon niets meer. Ik heb nog geprobeerd om granaten te gooien, omdat de explosie door zijn schild (de kryl) heengaat, maar ook dat werkt niet of is te lastig. Ik heb zowel met de sniperrifle als die boog geprobeerd te knallen. Het lukt me gewoon niet.....

    Ook jammer dan Dom zo gigantisch dom is dat hij meteen als een gek naar voren rent en na 3 seconden wordt neergeknald.

    Wie kan mij helpen, want het is een beetje frustrerend zo. Het ziet er naar uit dat deze level alleen Co-Op uit te spelen is, omdat je dan tenminste met zijn tweetjes kunt knallen. Of... doe ik echt iets fout?

    Thnx!
     

Deel Deze Pagina