1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Game intresse: dalend of toenemend?

Discussie in 'Games' gestart door ganontoad, 11 dec 2006.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn met games zoals, Gears of War, World of Warcraft en nu bijvoorbeeld de nieuwe Wii heb ik gewoon meer de behoefte gekregen om weer de hele dag te gamen :+
     
  2. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even en dan is Zelda:TP uit op de GC!\o/
    Vandaag toch nog even na de fitness vragen in 't dorp vragen of ze hem al hebben :) .. Ik zal vast niet de enige zijn die dat spel voor de GC koopt.

    Over GC gesproken, merken jullie ook dat de GC spellen nog altijd fullprice zijn en dat ze zo goed als uit de schappen worden gehaald?
    Ookal heb ik de Gamecube al een tijdje, ik zou best wel Mario Sunshine en Paper mario willen kopen. Ik heb mijn GC halverwege gekocht eigenlijk alleen voor SSB:Melee 8) ...

    Iemand nog mooie betrouwbare goedkope internetadresjes?:+
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    daarom koop ik ook geen wii.

    Alle butt games op nintendo consoles worden goedkoop, met name games met film licenties

    maar de echte nintendo games zoals mario en zelda blijven altijd het volle pond.
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik game niet zoveel meer, minder als vroeger. Maar dat is omdat de laatste game alleenmaar van die tactishe rotzooi uitkomt. Ik wil UT2007, lekker knalle en niet telkens om een hoekje kijke of er een vijand is.
     

Deel Deze Pagina