Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig nog iemand die van me houd8) :9
    Als jij nou ff het volgende toernooi wint, krijg ik een game8) ...
    Ik zou je kunnen trainen, en mijn eigen rank verpesten, ik speel toch alleen maar GoW\o/
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd toch al tof dat je er was.
    Ik hoorde vanochtend dat er een nederlander had gewonnen, toen dacht ik nee zal toch niet mars zijn... :D
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Heel de tijd met Inter en ff tijd met Liverpool gespeeld, nu verder met Barcelona
     
  4. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    ManU blijft de nummer één:D
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren 3 keer! Met 2-1 verloren kom steeds voor tot de 8oste min, weer zon &#(@_! boogballetje. Zit het een keer mee, moet ik penalty's nemen. sta ik met 4-3 voor mis ik de winnende. Nou die controller kan een eind vliegen :9 Maareh wel vette wedstrijden *)
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Ben vandaag als mee zit 1 uur thuis dan tot het eten weer spelen en vanavond :)

    met Barca gaat wel relaxt
     
  7. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha :b: is goed zal me best doen volgend jaar :cool: Gisteren verloor ik van de kampioen van belgie met 1-0 maar ik was wel veel beter, hellaas kon ik ze weer eens niet in krijgen.

    He mars heb je zin om weer tegen mij te spelen en nu gewoon met bugs en al?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  8. mars15

    mars15 Guest

    oke
     
  9. AridityNl

    AridityNl Guest

    ging die ene gast nou nog een toernooi organiseren?
     
  10. mars15

    mars15 Guest

  11. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mooi wedstrijd mars vanmiddag alleen jammer dat het weer met penalty's beslist moest worden |:- En die sprint bug is echt irritant, maar opzicht valt het wel te verdedigen met ferdinand :) Die kampioen van België kon het niet hebben dat ik hem toch steeds had met ferdinand en toen ging die ronaldinho bij vidic zetten (zou jij ook kunnen doen als je tegen ManU speelt) maar mijn ferdinand ging natuurlijk mee naar de linkerkant :lol:

    En damn ik was er graag bij geweest op de FIFA Interactive World Cup :'-( volgend jaar ben ik er zkr bij en hopelijk is fifa 08 ook gruwelijk en zonder te erge bugs *)
     
  12. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn al er competite updates ofso
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    Ja was toffe wedstrijd, ronaldinho zet ik altijd op links neer, misschien is op rechts proberen. Heb laatste dagen wel veel gewonnen slechts 3 keer verloren ofzo.. Maar speel nu ff met die sprint zooi :eek: eigenlijk is geen bug he, staat in boekje hoe het moet, maarja dan is RB ook geen bug eigenlijk ;)
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Helaas niet, ook nog geen nieuwe stadions
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    hoe werkt die sprint bug dan?:p
     
  16. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    liggen de EAservers nu plat??

    Maar jammer dat 2 tege 2 niet voor ranking telt, en dat het vaak nog 2 tege 1(?) is...
     
  17. thekidcplus

    thekidcplus Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geintereseerd bent om een competitie te spelen kan mailen naar, thedopestcplus@hotmail.com. er zijn nog 7 spelers nodig om de competitie op gang te krijgen! mail je gamertag en 2favo ploegen waarmee je gans de competitie mee wil spelen
     
  18. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    flex, kdoe mee.
     
  19. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook nu ook fifa in bezit:) Heb wel al meteen dat nederlandse commentaar uitgezet, damn wat was dat slecht:x
     
  20. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die nog last hebben van disconnects met het updaten van de rosters? Ik heb dit namelijk elke keer als ik online wil spelen.
     

Deel Deze Pagina