Sega GT 2002 vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yagermeister, 23 dec 2002.

1. Yagermeister

Yagermeister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagjes over dit spel namelijk:

1. Kun je als je een gewonnen auto verkoopt toch weer verkrijgen zoals bijv de tipo.

2. Is er een andere manier om de auto te krijgen als je hem hebt gemist of iets dergelijks.

alvast bedankt

2. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik probleempje heb k ook heb ook een paar auto's gemist maar ik denk dat het niet kan.

3. Yagermeister

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dus betekenen dat je helemaal opnieuw moet beginnen. Welke auto zou je kunnen gebruiken om de supercar challange te winnen in season 2 (caspiche winnen).

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje terug ook al een dergelijke thread geopend en het blijkt dat dat idd niet kan. Prize cars win je maar een keer en ik heb ook gehad dat ik een prize car bij een bepaalde race niet meteen de eerste keer won en toen was ie gelijk verdwenen (zoals bijvoorbeeld de 205 T16 of de Clio V6).

5. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel races bevat de eerste event race (geloof dat dat casio cup was ofzo)? voor me gevoel heb ik die cup al 3x uitgespeeld maar ik krijg niet te zien dat ik 'm heb uitgespeeld ofzo.. :confused:

6. Yagermeister

Leuk Bevonden:
    0
    1 race maar wel telkens een andere.

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    loop je ook auto's mis als je bv bij de official race 2e word en daarna eerste?

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Kwenie want daar staan de prize cars er van te voren niet bij. Maar bij die Clio en 205 in event mode stonden ze eerst daar rechtsboven in die vakkies en toen waren ze bij mij opeens weg.

ID&T Rulez: die dingen kun je dus niet uitspelen, ze zijn alleen om geld en auto's te verdienen. Vinnik ook een beetje gaar...

9. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    owh :eek: ik dacht al.. kwam steeds dezelfde tracks tegen hehe }:]

je kan wel eerst die normale prize car winnen (clio) en daarna de special prize (205) volgens mij.. ik had ze allebei tegelijk, maar ik weet wel vrij zeker dat dat kan (dat is namelijk de enige manier waarop dat kan bij die drag race, want die moet je 2x achter elkaar winnen wil je de special prize car winnen.. tenminste dat had ik begrepen van $uperman.nl)

10. Jasperaldo

Jasperaldo Prof voetballer

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet me fiatje kwijt :p

11. Yagermeister

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het nu eigenlijk uit als ik TC en SC aan of uitzet? ik wordt namelijk in season 2 met een caspita of gt90 volledig getuned eruit gereden door een nsx of een impreza :confused:

12. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is het ni de beduling dat je je gewonnen auto op straat kan zetten, aangezien je hem bij de dealer ook niet verkopen kan.
    Sommige van deze wagens heb je later weer nodig, dus ik houd ze allemaal in m'n garage, ook al komt er zo nauwlijks geld binnen :mad:.

Greetz,
    Rick=]

13. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet de race de eerste keer winnen.

Deel Deze Pagina