Heey ik had een vraag ik heb de kans om een Xbox360 uit de VS mee te laten nemen wat me echt heel veel geld scheelt. Maar is het net als met de Playstation dat het een andere versie is en ik hem hier dus niet kan spelen? Dus mijn vraag is kan ik een xbox 360 uit VS op me nederlandse tv aansluiten en er gewoon nederlandse spellen op spelen? Ik hoop op een snel antwoord zodat ik hem nog mee kan laten nemen. Thanks Ps misschien staat dit allemaal al ergens anders maar ik heb het snel nodig
Als je een US 360 laat meenemen moet je ook je games importeren en een stroomomvormer kopen. Tevens kun je volgens mij ook problemen krijgen met de garantie, mocht er iets mis zijn met de console.
US = NTSC Europa = PAL PAL en NTSC gaan niet samen. Daarnaast heeft de VS een netspanning van 110 volt en wij hier in Nederland van 230.
Tegenwoordig hebben we hier ook geen 50HZ tv's meer, hoor. Of je moet er een hebben van een jaar of 5 geleden.
en een beetje tv kan ook gewoon NTSC aan hoor. Mijne teminste wel. en zo'n travo voor 110V naar 230V is ook niet zoveel geld
bedankt voor de snelle reacties! Ik koop hem dan toch maar gewoon in Nederland. Spellen zijn dvd's? /Mod zie de [faq]faq[/faq] En nog 1 vraag zijn er verschillende versies ofzo?
De spellen zijn inderdaad DVS's. Er zijn 2 pakketen: Core Pack voor 300 euro en Premium Pack voor 400 euro, en dan zijn er nog pakketen met games erbij. Ombouwen ga ik het niet over hebben.
Vergeet de Douane niet !!! De kans is heel groot dat je ook nog eens 19% BTW (invoerrechten) moet betalen.
het beste kan je ook snelle vragen hier stellen: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3 over het modden [faq]zie het beleid[/faq]