[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dus daarmee wil je zeggen dat je zelf ook een dik mens bent die geen leven heeft?^^
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hier heb ik eigenlijk niet eens zoveel van gemerkt, heb je als host echt een voordeel als je shotgun gebruikt?
     
  3. Rokkendoom

    Rokkendoom Top Notch, Baby!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Aleen als de connectie van de host slecht is, heb je kans dat jouw schoten net iets later aankomt en de host dan al iets verder weg is. Maar de drama wordt altijd opgekrikt door spookverhalen zoals de host die dwars door muren heen schiet.
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Host maakt degelijk uit, met die momenten dat je beide tegelijk schiet. Of als je beide wilt zage, als je elkaar op het oog hebt met sniper. De host heeft op dat soort momenten altijd een groot voordeel.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en ook tegen een niet host als je lag hebt. verder is eht spel :thumbs:
     
  6. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    1. ik ben niet dik
    2. ik heb een leven... ik speel GoW (en Viva Pinata :eek:)
    3. is er idd een verschil als je host bent met shotgun ofzo... nix van gemerkt... zal vast wel een sppook verhaal zijn
     
  7. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    @punt 3 van underground: ook nog nooit gehad, ben zelf nog nooit de host geweest...Hebben jullie hier vaak last van dan??
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Host heeft alleen opvallend veel voordeel met de sniper/shotgun, ik zie dat een paar van jullie de shotgun ook maar een kutwapen vinden(ben ik zelf ook mee eens). Maar toch gebruik ik hem! Omdat de lancer zo slecht is in close combat, alleen met de sniper(perfect reload _O_ ) kan je in close combat nog iets. Het neppe aan de shotgun is dat je soms een tegenstander in 1x downt terwijl je een andere keer 3/4 schoten nodig hebt. Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als Rainbow Six Vegas... En reken er maar niet op dat er nieuwe gamemodes komen, CTF in een game als GoW is gewoon belachelijk :+ .
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Maar Deathmatch zou wel kunnen. Gewoon een potje van 5 minuten met respawns overal in het level.
     
  10. JB GOW

    JB GOW Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa deathmatch lijkt mij zeker een mooie toevoeging aan het spel omdat je dan lekker op niks af kunt gaat spelen.. want wees eerlijk, met deathmatch speel je meer alleen dan dat je als een egt team speel en dat is af en toe ook wellees lekker op niks af knallen:D
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Gears of wars is een teamgame. Deatmatch zou egt saai zijn, dan zit je in cover en spawnt er iemand achter je en die knalt je weer neer. Bij deatmatch zou heel dat cover systeem geen nut hebbe omdat er overal om je heen vijande zitte en niemand die je rug dekt. Deze game is niet gemaakt voor deatmatch.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ ViperMike

    Dit is ook mijn gedachte...
    Het tactische gebeuren in de game, raak je totaal kwijt. Aangezien iedereen, overal kan respawnen krijg je ook allemaal intikkers enz.... :9
     
  13. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
    Belachelijk??? het lijkt me joust goed.. 2 mensen gaan naar binnen (je krijgt dan andere mappen... met meerdere wegen naar 1 doel... ofzo CTF maps gwn) en 2 mensen dekken je met snipers ofzo...
    of je rent met zijn 4en naar die vlag iemand in het midden van die groep pakt die vlag de rest rent erom heen...
    lijkt me juist geweldig... Deathmatch in GoW is maf... en lijkt me gwn niet leuk... precies wat bovenstaanden zeggen...
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Underground, met CTF kun je gwoon telkens om het muurtje blijve staan met een shotgun in de kamer van de vlag. En al heeft iemand de vlag is het gwoon een kwestie van trg renne, en aangezien het moeilijk is om iemand dood te schiete die telkens springt. Dan zou het bijna onmogelijk zijn om de gozer met de vlag dood te make, deze game is net als CS. Het is alleenmaar gemaakt voor de game mode die er nu in zit.
     
  15. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af hoe je in godsnaam een enemy kunt raken zonder erbij te aimen (lefttrigger dus). Dat is toch gewoon niet raakable. Tenminste bij mij werkt dat zo.
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Midden van het scherm mikken, vooral met shotgun goed te doen.
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    tis volgens mij meer bedoeld om een beetje je maten te coveren als ze willen gaan flanken ofzo.

    ik zou wel graag willen dat ze in deel2 ervoor zorgen dat je niet om het hoekje kan kijken als je met je rug er naar toe staat. dat je alleen kan kijken als je je hoofd erom heen draait en dat je dan redelijk makkelijk dood kan gaan door een headshot.
    kunnen mensen niet om een hoekje wachten totdat er iemand aan komt en dan surprise party.
     
  18. ViperMike

    ViperMike Guest

    Het rake is niet moeilijk, alleen het wape wijkt dan teveel af. Je kan beter niet schiete zonder te aime, ik doe dat alleen als er zo een noob met een kettingzaag of een granaat achter me aan rent.
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je met shotgun BLIND vuurt dan kan je wel sneller weg jumpen. Ik gebruik allebij manieren van (niet)aimen. Als je wel blind vuurt dan moet je het allen met shotgun doen of Frags
     
  20. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ninja-man
    de covershot weghalen?? ben je gek... dat is juist super handig... en dan moet je maar uitkijken.. ik neem namelijk wel aan dat jij precies de zelfde taktiek gebruikt als iemand op je af rent!

    Trouwens... ik heb inderdaad gemerkt dat sommigen in een match een betere weapon power hebben... ik wordt namelijk soms neergemaaid in 1 schot terwijl ik 4 keer moet schieten (shotgun)!!!
     

Deel Deze Pagina