Hoi weet effe niet waar dit thuis hoort, maar wat ik wil doen is een eigen site maken om sigs aan te bieden zoals in me signature. Dus informatie van je gamerscore enzo. Maar mijn vraag is hoe krijg ik die informatie van xbox.com. Gaat dit door middel van xml? iemand ening idee en waar ik wat meer info kan vinden. Kan ik ook een mooie xboxworld versie maken . En of het moeilijk is maakt me niet uit, tis me vak Alvast bedankt! Greets RVDV aka the SHiZNiT Generator draaid al een tijdje hiet wat stats tot nu toe: SOME STATS .. Number of unique gamertags: 258 Number of generated signatures: 1005008 Sum of all gamerscores: 1017088 Highest gamerscore: 80842 Average gamerscore: 3942.2 \o/\o/\o/ OVER DE 1.000.000 GENERATIONS HEEN \o/\o/\o/
De 'groote' website krijgen directe toegang tot een of andere feed. Zij zijn Microsoft certified partner of iets dergelijks. Als je daar niet in kan komen zou je natuurlijk een website parser in php kunnen maken.
Dan wordt het tijd voor een mooie tutorial,zodat wij er ook een kunnen maken. Mooi gemaakt overigens.
Hey vette shit... heb m meteen maar neergezet \o/ ga je nog andere designs maken? en komt je gamerzone er nog bij? en je motto? als dat mogelijk is hoor, heb er de balle verstand van...
Hey Ralph ben je weer de pimp uit aan het hangen hier op het forum met je sig lol maar het blijft wel vette shit
Jep ga er wel een aantal verschillende versies maken, met verschillende info erop. En waarschijnlijk ook wel andere thema's mocht daar vraag naar zijn. Ja die heb ik nog wel, gebruik hem tenslotte om de plaatjes te genereren. Waar wil je hem trouwens voor gebruiken ? Ben gewoon sexy
Heb je trouwens geen 48uur trailkaart meer? Want dan kunnen we vanavond nog ff GoW op insane uitspelen.....
Bij livecard.net kun je best grappige dingen in je tag doen. Het verkeerslicht in mn sig springt op groen met tekst online als ik online ben (ik zei dus grappig, of je mn sig mooi vindt is een heel ander verhaal ) Ook alle standaard dingen zoals tag, zone, score etc. in verschillende lettertypen en tot 10 laatst gespeelde games... Ze zijn nu volgens mij bezig met een update, het is daardoor even niet echt overzichtelijk maar in de help staan alle opties uitgelegd
Even een algemene vraag. Zijn er nog regels verbonden aan de grootte van sigs? Bv. 400x120 pixels max. 50 kb.