Alles gaat vandaag om 1600 uur dicht ivm Kerstavond en 1e Kerstdag is alles dicht (Volksfeest) en 2e Kerstdag alle meubelzaken en auto shows dat soort crap dus jammer.
Nee wordt geen post bezord 2e Kerstdag ivm (Volksfeest) verplichte vrije dag voor niet dienstverlenende instanties
1e Kerstdag is alles dicht (Volksfeest) en 2e Kerstdag alle meubelzaken en auto shows dus andere shops niet
ja ik moet ook wachten op mijn pakketjes Ach heb ik wat naar uit te streven, en vanavond lekker splinter cell en deathrow spelen (voor kerst gekregen)!!
ik heb vandaag nog 5 min. voor sluitingstijd Morrowind gekocht. dat wordt genieten. ps: alvast prettige kerstdagen
Weet je wat pas waardeloos =??? Dat alle postkantoren van die belachelijke openingstijden hebben, dat vinnik dus echt zwaar klote he, ik werk en als ik vrij ben = het postkantoor dicht, dat = echt de grootste naaistreek die er bestaat, wie verantwoordelijk = voor de openingstijden van de postkantoren zouden ze echt in de hoogste boom op moeten hangen!!!!! Ik vind sowieso openingstijden van winkels belachelijk, die moeten veel ruimer!!!!!!!!!